8 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op MNxxx
Ik ga dit jaar niet, maar veel plezier 馃
Wat maakt dat je ergens anders w ...
Het harde geluid: je buik dempt niet zoveel dus je kindje zou er gehoorschade aan kunnen overhouden. Ik denk dat in het vak zelf achterin staan nog steeds wel flink te hard is? De verloskundige adviseerde niet harder dan wanneer je gewoon zelf hard de muziek hebt aanstaan.
2 jaar geleden
Ik ga morgen, mega veel zin in 馃 wij hebben normale sta kaarten en gaan lekker achteraan staan. Doen we eigenlijk altijd zo 馃槉
Morgen doe ik lekker rustig aan zodat ik een avondje kan staan.
Veel plezier!.
2 jaar geleden
Veel plezier! Vond de gedachte zelf niet zo fijn om in een drukke massa te staan, dus mijn kaartje is verkocht. 馃ゲ Rustig achteraan is wel een goed idee!
2 jaar geleden
Reactie op Westlandse92
Ik ga morgen, mega veel zin in 馃 wij hebben normale sta kaarten en gaan le ...
Ik ga ook morgen en ga de hele dag rustig aan doen. Maar zie het alsnog wel als uitdaging. Hopelijk is er ook ergens een mogelijkheid om toch even te zitten.
2 jaar geleden
Reactie op ColourfulDana
Ik ga ook morgen en ga de hele dag rustig aan doen. Maar zie het alsnog wel ...
2 jaar geleden stonden er een hoop picknick banken achteraan. Toen stonden er geen tribunes en dit jaar wel. Dus hoop dat er nog wel ergens banken staan馃檲
2 jaar geleden
Reactie op an dreams
Het harde geluid: je buik dempt niet zoveel dus je kindje zou er gehoorscha ...
Precies dit. Gehoorschade is aannemelijk boven de 80db voor een paar uur. Je buik dempt 5db en Rammstein klapt met 103db over het veld en dan nog niet gesproken over het vuurwerk en aantal db van publiek. Mij werd het echt afgeraden omdat het zo hard gaat. Had dan ook tickets voor de feuerzone.