10 Reacties

vorig jaar

Volgends mij is de reden dat ze dat afraden, omdat er per slok al enorm veel suiker en cafe茂ne bij komt kijken.

vorig jaar

Je mag max 200mg cafe茂ne op een dag.. ik drink 1 koffie op een dag en heel soms een slokje van m'n vriend z'n redbull. Je heb ook bij de jumbo blikjes waar heel weinig cafe茂ne in zitten, minder dan een bakje koffie zelfs..

vorig jaar

Kan wel een keertje vind ik als je voor de rest ook elke dag Max. 200mg cafe茂ne consumeert

vorig jaar

Ik heb eerste 2 zwangerschappen geen redbull gedronken omdat ik dacht dat dit echt slecht is voor de baby. Nu 3de zwangerschap informatie gelezen en het blijkt zelfde inhoud cafe茂ne te hebben als kopje koffie. Dus dit keer heb ik wel paar keer redbull gedronken maar die dag geen cola of koffie meer, maar ik lees graag mee.

vorig jaar

Maximaal 2 blikjes per dag (en dan geen andere cafe茂ne zoals koffie of cola) Stukje lezen over zwanger op onderstaande pagina: https://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/energiedrank.aspx

vorig jaar

Ik doe het regelmatig, verder ook geen complicaties etc.

vorig jaar

Ik drink suikervrij Redbull Geen chocola of cola Ziekenhuis zei is goed je mag er officieel zelfs 2 als je de rest laat staan.. raadde wel suikervrij aan

vorig jaar

Volgens mij mag je er 2 per dag. Maar vergeet niet dat in chocola ook cafe茂ne zit. Mocht dat je craving zijn 馃槈

vorig jaar

Ooh ik wist niet dat dat mocht! Maar op de 1 of andere manier durf ik niet 馃檲. Net zoals light frisdrank met aspartaam of andere suiker vervangers..馃檲馃檲. Ik drink well bijna elke dag een ijskoffietje 馃槵馃檲馃檲 (en dan variant met minste cafe茂ne)

vorig jaar

Ik doe het niet. Het is al "slecht" als je niet zwanger bent dus heb de red bull direct aan de kant gezet. Als de baby eruit is dan ook direct aan de red bull haha. Koffie 2 per dag, max 3. Ligt er ook aan waar ik ben. Op het werk drink ik meer dan thuis.