Hebben jullie ook last van de ‘ regeldag’? Onze zoon is 9 dagen oud en eigenlijk de afgelopen dagen ontzettend rustig. Sinds vandaag huilt die constant, drinkt veel maar kleine beetjes en is ontroostbaar. Het hoort erbij maar erkenning is ook fijn om te horen🤗
Bij onze zoon waren dag 8,9,10,11 ook zo. Even tanden op elkaar en doorbijten. Veel knuffelen hielp hier enorm! Huishouden even aan de kant gezet deze dagen
Same here! Vanaf dag 11, hij is vandaag 13 dagen. Ben dood op en af en toe begin ik zelfs te twijfelen of ik wel voldoende melk produceer. Hopelijk gauw weer terug naar zijn normale ‘ritme’ ☺️
Echt geen idee.. ik voed gewoon op verzoek met de fles. Ene keer drinkt hij 40 ml dan weer 60 ml maar wel vaak rond de ander half uur/ 2 uur. Vanmiddag even doorgezet met slapen en troosten. Nu slaapt die al zeker 5 uur met daartussen 1 fles gehad!
Sinds vannacht ook zo”n beetje elk uur/anderhalfuur gekomen. Vanochtend en overdag kwam die wel weer om de 3 uur. Einde middag tot nu al steeds weer zo vaak. Zit te twijfelen of mijn borsten wel genoeg aanmaken of het inderdaad een regel dag is. Hij is nu 8 dagen..
Herkenbaar.. De ene keer blijft hij ook maar drinken en de andere keer valt ...
Is heel normaal, je kindje drinkt niet alleen voor honger maar ook voor geborgenheid en prikkelverwerking. Je kindje geeft via de speekselklieren in zijn mond ook aan jou tepelklieren door waar het een te kort aan heeft, zodat de samenstelling van melk kan veranderen naar wat hij nodig heeft en behoefte, dit kan ook een reden zijn dat die vaker wil drinken.
Hier nu ook super chill kind afgelopen week en nu hele dag drinken niet willen slapen en veel boertjes en scheetjes. Hier dag 8 trouwens zoontje kwam wel met 42.5