19 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op MamaEm
Is ze overdag ook hanverig? Slaapt ze dan ook moeilijker in? Je kunt voor h ...
Nee dat valt echt mee dan is ze helemaal een blij ei en dan geeft ze ook goed aan als ze moe is en wil ze ook gelijk slapen net als nu net ik krijg er amper een boterham in met fruit dus ga maar lekker slapen kind. Maar nu afgeslopen nacht was het rond 9 uur en nog een keer rond half 11 en daarna lekker door geslapen tot half 10 zelfs
4 maanden geleden
Reactie op IrisPostma93
Nee dat valt echt mee dan is ze helemaal een blij ei en dan geeft ze ook go ...
Hmm nee dan zou ik ook niet denken tandjes. En je weet zeker dat ze moe genoeg is? Als ze tot 09:30 vanmorgen heeft geslapen zou ik daar het ritme op aanpassen en morgen weer de vaste tijd voor opstaan aanhouden. Hoeveel slaapt ze overdag?
4 maanden geleden
Reactie op MamaEm
Hmm nee dan zou ik ook niet denken tandjes. En je weet zeker dat ze moe gen ...
Ja ze is duidelijk moe geeft echt signalen, slaapsingnalen. Morgen moet ik ook weer werken dus dan moet ze er sowieso weer vroeg uit en komt ze weer in een ander ritme. Ze sliep nu ook om 12 uur en hebben haar net wakker gemaakt anders sliep ze nog
4 maanden geleden
Hier al 4 weken sinds we terug zijn van vakantie. Ik zie wel iets van tandjes..
overdag slaapt ze echt goed.
Ze is blij vrolijk maar frusteert als iets haar niet lukt.
Paar keer per nacht wordt ze wakker huilend in dr slaap. Soms met speentje induwen is het goed maar soms 2 uur lang krijsen..
ik hou me maar eraan vast dat dit een fase is
4 maanden geleden
Reactie op momtobe202410
Hier al 4 weken sinds we terug zijn van vakantie. Ik zie wel iets van tandj ...
Nou dit is dus zo herkenbaar, overdag slaapt ze als een roosje, en idd als haar iets niet lukt of ze krijgt haar zin niet gaat ze keihard gillen en krijsen
Vannacht ging het weer super goed gelukkig, ja ik ik denk nu ook maar het is een fase het gaat wel weer over
4 maanden geleden
Reactie op IrisPostma93
Nou dit is dus zo herkenbaar, overdag slaapt ze als een roosje, en idd als ...
Ja precies het is wel vermoeiend. Je wilt haar helpen maar niks is goed. En vooral dat ‘s nachts. Alsof ze dan alles verwerkt zo zielig.
Hoop dat ze snel haar rust ‘s nachts weer terug vind
4 maanden geleden
Reactie op Elsiee1
Ik volg, ik heb precies hetzelfde! Moet een zeggen dat ze druk is met ontde ...
Het is hier momenteel heel wisselend ze geeft nu ook eerder aan naar bed te willen, normaal deden we dit rond 8 uur maar gisteren ineens was ze om half 7 al vertrokken. Nu heb ik haar ook op bed gelegd maar even huilen beetje mompelen kletsen nu dus ik ben heel erg benieuwd. Gisteren sliep ze van 06:30 tot 4:45 en daarna nog tot 8 uur na de fles
4 maanden geleden
Reactie op IrisPostma93
Het is hier momenteel heel wisselend ze geeft nu ook eerder aan naar bed te ...
Hier gaat ze vaak rond 19 uur naar bed. Hebben ook wel later geprobeerd maar nog geen succes. Ze drinkt de fles op en leggen haar dan in bed. Maar blijven er nu bij zitten en soms helpt dit al voldoende, soms moeten we haar echt in slaap helpen. Vannacht was hier drama maar nachten daarvoor gingen eigenlijk prima als ze maar eenmaal in slaap is.
Hopen dat het bij iedereen snel beter is!
4 maanden geleden
Hier ook een jongetje van 10 maanden die overdag prima zelfstandig zijn dutjes doet maar in de avond compleet overstuur naar bed gaat. Huilt enorm hard en is echt helemaal over de flos. We moeten hem nu ook elke avond in slaap helpen. Ik gooi het maar op ontwikkeling waar hij druk mee bezig is, weet het anders ook niet.
4 maanden geleden
Hier nu 2 dagen voor het slapen gaan paracetamol gegeven. Vannacht heeft ze de ruk van 7 tot half 5 geslapen. Daarna met muziekje van babyfoon tot kwart voor 7.
Ik keek vanmorgen in dr mondje en de tandjes boven zijn bijna door.. zo zielig
4 maanden geleden
Reactie op HD2992
Hier hetzelfde en bijna 10 maanden. Hier is ‘t vanwege verlatingsangst 🥹
Daar heeft ons meisje ook last van , vooral als we weg lopen