3 Reacties
5 dagen geleden
Onze zoon is vandaag 13 weken, gecorrigeerd 6 weken en wij hebben ook nog steeds geen ritme erin zitten 😭🤣
Wat je zegt, in de ochtend ben ik alleen maar gedoucht, aangekleed, kind gevoed en verschoont. Blij als ik nog een huishoudelijk klusje heb gedaan en even naar de supermarkt o.i.d.
Ik denk dat het op een gegeven moment vanzelf wel komt.
Hier ook totaal ook geen ritme in voeden, ik geef borstvoeding op verzoek.
5 dagen geleden
Heel erg herkenbaar! Ons dochtertje is ook 5 weken oud en we hebben ook nog geen ritme. Het helpt ook niet dat ze veel last heeft van krampjes waardoor ze vanaf het einde van de middag tot in de nacht veel aan het huilen is en bijna niet kan slapen. De dagen vliegen voorbij en ik heb ook het gevoel aan bijna niks toe te komen. Denk wel dat het erbij hoort en dat het tijd nodig heeft. Komt vast goed!
5 dagen geleden
Het is heel normaal om na 5 weken nog geen ritme/structuur te hebben. Het is juist heel goed om je kindje zo te volgen. Als je straks moet gaan werken, dan is dat weer opnieuw wennen, maar ook daar vind je dan een weg in. Je baby laat dan waarschijnlijk wat meer tijd tussen de voedingen en jij gaat misschien wel wat eerder naar bed.
Weet dat je, totdat je baby 6 maanden is, je nog recht hebt op extra pauze. 1/8 van je werkdag. Werk je 8 uur op een dag, dan mag je dus een uur EXTRA pauzeren. Je werkgever moet een rustruimte beschikbaar stelle. Wellicht kun je dan in het begin ook even extra rust pakken.❤️