Hi!
In oktober ben ik bevallen van ons eerste kindje, hij is nu ruim 5 weken oud 😊
Ik merk dat ik nog geen “Ritme of dagstructuur” heb & vraag mezelf soms af is dit erg of hoort dit erbij….
‘s avonds slaap ik vaak pas na 23:30, de kleine wordt vaak in de nacht 1x wakker en 1x vroeg van de ochtend. Daarna probeer ik toch nog even verder te slapen om wat uurtjes mee te pakken tot ca. 09:00 uur. In de ochtend in hij vaak goed wakker maar wilt de laatste tijd weinig in de box liggen (begint binnen 5 min. Te huilen) alleen rustig bij mij liggen gaat goed en valt heel rustig in slaap. Voor ik het weet is de ochtend om & heb ik eigenlijk nog “niks” gedaan behalve aankleden, verschonen en voeden. In de middag gaat dit ritme door en probeer ik nog even een stukje te wandelen. Het lukt me bijvoorbeeld niet om hem in de middag in zijn co-sleeper of bedje te leggen…
Hoe is jullie dagstructuur & hoe hebben jullie een dagstructuur geïntroduceerd?
Ben ik de enige die dit ervaart of zijn er meerdere die dit herkennen?
Ik kijk een beetje op tegen het “gewone leven” na mijn verlof ‘Hoe kan ik straks om 07:00 uur van huis rijden en alles gedaan hebben + nog enige vorm van een nachtrust’
Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie ervaringen en verhalen (Tips & eigen ervaringen/gevoelens zijn welkom!) 🤗