16 Reacties
4 dagen geleden
Reactie op Kimke30
Ik zou me verdiepen in wakkertijden van de baby! 😀 Dan heb je wat handvate ...
Waar kan je zo iets vinden als ik google dan staat er hoelang en baby wakker is van 6 weken en hoeveel die slapen bijvoorbeeld..
Ik kan niet echt tips vinden of en ritme ??
4 dagen geleden
Onze dochter kwam ook om de 3 uur, en dronk dan ook echt heel veel 165 of 200 ml. Vanaf dat ze 8 weken was heb ik dit schema geprobeerd. Doe het nu precies een week en het gaat fantastisch! Ik snap niet precies hoe het kan want er zit soms meer tijd tussen dan de andere keer, maar ze komt precies rond het goede tijdstip!
Ik vind het zelf ook heel fijn om meer ritme in mijn dag te hebben merk ik!
Eigenlijk was dit schema voor 23.00 uur de laatste fles maar heb alles een uur naar voren gehaald, omdat we zelf altijd rond 22.00 uur gaan slapen.
4 dagen geleden
Reactie op kaylee-Cherryll
Waar kan je zo iets vinden als ik google dan staat er hoelang en baby wakke ...
Ik keek altijd op de site van numsy voor de slaapritmes en wakkertijden. Bij onze dochter van nu 2,5 gaf dat een aardige richtlijn 😊
4 dagen geleden
Reactie op kaylee-Cherryll
Waar kan je zo iets vinden als ik google dan staat er hoelang en baby wakke ...
Het schema uit deze gids vind ik tot nu toe echt top: https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/zelf-aan-de-slag/slaapgidsvoorbeeldroutines/
één dag geleden
Reactie op S_2021
Superfijne gids, bij eerste veel gebruikt als leidraad, alleen nooit deelvo ...
Ja hè! Ik doe de voedingen een beetje op gevoel, soms deelvoedingen en soms niet :)
2 uur geleden
Reactie op Aruna22
Wij willen nu dit ritme gaan proberen met ons zoontje van 6 weken, qua voed ...
Ziet er goed uit mama! Komt de kleine nog elke drie uur zelf voor voeding en hoeveel krijgt je kleine? Aan de hand van het gewicht van je baby kun je wellicht aantal ml verhogen zodat er meer dan 3 uur tussen zit.
2 uur geleden
Reactie op Happy7720
Ik probeer mijn zoontje (8 weken) nu te laten wennen aan het slapen in zijn ...
Zeker! Gewoon aanleren om overal te kunnen slapen. Dat hebben wij bij onze eerste ook gedaan en dat scheelde echt. Tot op heden (hij is nu 3) slaapt hij overal zo makkelijk. Gewoon laten wennen 👍🏼 Dit gaan we met onze tweede nu ook doen. Buiten gewoon in de kinderwagen (wel de ligbak ivm ruggetje) en bij anderen thuis gewoon in een kamer op een bed. Tip: neem altijd white noise mee!