9 Reacties
één dag geleden
Reactie op MNxxx
Nou ik wacht met smart de discussies af in dit topic.
Maar ja, ik doe het ...
Nou precies dit🤣
Ik zeg heel eerlijk ik rook ook gewoon en mijn vk weet dit ook ze zegt zelf dat we allemaal weten dat het slecht is maar van stoppen met roken krijg je nog meer stress wat nog slechter is voor je kleintje
Uiteraard niet voor de voeding roken en daarna gewoon je handen wassen
één dag geleden
Zit nicotine niet gewoon in je systee., bij de eerste rookte ik wel gaf geen bv.
Nu rook ik niet meer, maar voordat het de stoffen uit je lijf zijn ben je wel weken verder.
Of heeft het te maken met de cortisol aanmaak, dat je stress ervaart omdat je zin hebt in een sigaret?
Denk dat het al mooie keuze is dat je bv kunt en wilt geven ondanks de sigaret.
één dag geleden
Ben blij dat ik niet de enige ben 🙈
en mama even een positief iets vindt het echt super stoer van je dat je dit topic geopend hebt!
En voor de andere mama's stoer dat jullie reageren!
Ik ben van sigaretten veranderd naar sigaretten zonder toevoegingen en ben teer filters gaan gebruiken (dit scheelt ook voor dat rokers "hoestje")
En inderdaad handen wassen en niet net voor een voeding roken ik laat er meestal een uur tussen.
één dag geleden
Ik rook al sinds september vorig jaar niet meer.. ben toe zwanger geworden en ben vorige maand bevallen. Ik geef volledige borstvoeding maar af en toe heb ik zo zin in een sigaret. Ik rook hem dan nadat ik voeding heb gegeven zodat er 3/4 uur tussen zit. Ik moet zeggen ik heb er maar 2 gerookt in de tijd na de bevalling 😅. Maargoed ik snap dat je het soms even nodig bent. En ik zou gewoon doen wat voor jou goed voelt. Er zullen vast meningen over zijn. Maar wie zijn anderen om er over te oordelen.
15 uur geleden
Ik rook ook, ze hebben tegen mij gezegd dat de bv nog steeds beter is als kv ondanks dat je rookt.
(Weet dat het uiteindelijk nog steeds niet goed is en het nog beter zou zijn om te stoppen, dat even terzijde ;))
14 uur geleden
Zo fijn al deze reacties. 🫶 en Mim7 bedankt voor het aanmaken van dit topic.
Denk altijd dat ik de enige ben in sommige dingen en vind het fijn dat er meerdere mensen zijn die dus gewoon nog een sigaretje roken.
Hoe slecht het ook is, want ja dat is gewoon zo. Of je nou bv geeft of niet..