15 Reacties
22 dagen geleden
Reactie op Nina300
Bij mij begon het in de ochtend en zette het vrij snel door. In de middag v ...
och dat is fijn zeg ja bij mij komt en gaat het , ze houden 8 min aan ong nu en dan is het even rustig. ben misselijk had het ineens ijskoud , slijmprop verlies ik in stukjes heb ik het idee maarja geen idee hoelang het nog gaat duren...? Schiet door naar m'n heup en bil heel erg en dan samentrekkend met m'n baarmoeder en onderbuik.
net even de warme douche erop gehad hielp heel erg poah maar ik heb toch echt geen zin om nog zo 2 weken door te moeten lopen🥲
22 dagen geleden
Vorige zwangerschap had ik 26 uur rug weeën die maar niet doorzette. Op een gegeven moment was ik zo op, dat zij mij hadden ingeleid. Ik was toen 41 weken. Nu heb ik weer een aantal dagen gerommel met soms rug weeën die niet doorzetten, dus ik ben bang dat ik weer hetzelfde ga meemaken 😅 nu ben ik 40+5, inleiding staat alvast gepland voor aankomende dinsdag. Hoop dat het voor jou vlotter gaat doorzetten. Succes met de laatste loodjes!🍀
22 dagen geleden
Reactie op MelissaNoëll
Vorige zwangerschap had ik 26 uur rug weeën die maar niet doorzette. Op een ...
Oh dankje wel, jeetje 26 uur wow heftig zeg😨 had je toen ook al ontsluiting of nog niet?
Ik ga ook voor jou duimen draaien ik ben nu 39+6 zelf dus hoop dat het deze week door gaat zetten want, ik lig echt te gillen en janken van de pijn thuis😭
jij ook succes met de laatste lootjes☺
22 dagen geleden
Reactie op IrisPostma93
Oh dankje wel, jeetje 26 uur wow heftig zeg😨 had je toen ook al ontsluitin ...
Ja het doet onwijs pijn inderdaad! Hoop echt dat dit snel voor je doorzet. Ik bleef toen steeds op 1,5cm ontsluiting zitten. Met de weeën opwekkers erbij bleef ik nog heel lang op 3cm zitten en uiteindelijk na 37 uur totaal vanaf de eerste wee mijn zoontje kunnen vasthouden. Ben heel jaloers op alle snelle bevallingen haha, bij mij lijkt het altijd wel een olifantendracht😅🙈 Maar goed... één ding is echt waar: je vergeet alle ellende zodra je je kleintje ontmoet
22 dagen geleden
Reactie op MelissaNoëll
Ja het doet onwijs pijn inderdaad! Hoop echt dat dit snel voor je doorzet. ...
Oh ik heb ze zo onregelmatig sinds gisteren🥲 en jank en schreeuw heel de boel bij elkaar tot het weer afgezakt is wat een hel😭😭 ik zit zelf nu al op 3 cm maar ik weet niet hoe snel dat gaat vorderen😅?
Haha oh ik snap je heel goed zo voelt het voor mij ook nu al poah maar van mij mag het best gaan doorzetten, dat ik het indd kan vergeten en van m'n herstel kan gaan herstellen en m'n kindje ontmoeten🥰
22 dagen geleden
Reactie op IrisPostma93
Oh ik heb ze zo onregelmatig sinds gisteren🥲 en jank en schreeuw heel de b ...
Gaat vast snel gebeuren! Laatste loodjes wegen altijd het zwaarst. Je kan dit!
22 dagen geleden
Reactie op MelissaNoëll
Gaat vast snel gebeuren! Laatste loodjes wegen altijd het zwaarst. Je kan d ...
heel erg lief dankje wel, lig even op de bank was weg gedoezeld en ineens vanuit m'n bil jezus oh sorry voor het taalgebruik maar dan schiet het erin , en moet echt mijn man erbij komen om even te masseren want ik trek het niet.. ja ik vind dit behoorlijk pittig en het is mijn eerste kindje
22 dagen geleden
Hier ging het heel langzaam.. 22 oktober 9 uur begon het en om 2 uur smiddags zat ik nog steeds op 2 cm ontsluiting,toen besloten ziekenhuis te gaan want ik kon echt niet meer. Vliezen gebroken maar baby had in vruchtwater gepoept, wat uiteindelijk uitgelopen is op een spoed keizersnede, omdat de hartslag van onze kleine jongen steeds daalde bij elke wee. (Ik was dus niet de enige die het moeilijk had) Ik hoop dat het voor jou sneller gaat 🙏 succes ❤️
21 dagen geleden
Reactie op IrisPostma93
om 01.09 ben ik vannacht bevallen van een mooie dochter 😁
Gefeliciteerd met je kleintje 💕
21 dagen geleden
Reactie op IrisPostma93
om 01.09 ben ik vannacht bevallen van een mooie dochter 😁
Ah van harte gefeliciteerd, gelukkig snel doorgezet!