Hebben jullie ook zo rustig kindje? Hier komt de kleine alleen voor zijn voeding verder hoor ik hem nauwelijks. Na zijn flesje en schone luier is het slapen of om zich heen kijken waarna hij weer rustig in slaapt valt. Onze dochter hebben we echt af moeten wisselen want die huilde heel veel en alles was te veel wat we deden. Dit is echt zo anders! Ben heel benieuwd hoe het bij jullie is
Hier helaas het tegenovergestelde. Vanaf week 2 een onrustig meisje met heel veel last van krampjes. Osteopaat geweest en nu aan de probiotica. Hopelijk gaat dit helpen
Hier ook een heel rustig meisje. Kan wel snel ongeduldig worden als ze honger heeft maar voor de rest echt een heerlijke slaapkop.
Ons zoontje was echt een extreme huilbaby dus dit is een extreem groot verschil. Lekker van genieten mama!
Hier ook een heel makkelijk en tevreden meisje. Laat zich horen als ze voeding wil (en na de fles dat ze meer wil 😉), maar zodra die behoefte vervuld is kijkt ze nog wat om zich heen en gaat weer slapen. Zo fijn. Ze is ruim 2 weken nu.
Gaven jullie dit gelijk in het begin? En na hoeveel tijd merkte je verschil ...
Wij gaven het na een week, ik merk nu 5 dagen later dat het echt wel wat doet, hij laat alles gewoon gaan haha.. al het lucht komt eruit. Geen vervelende krampjes
Hier het eerste jaar ook een super makkelijk, rustig en tevreden meisje. Heel fijn maar heb me toen ook wel eens afgevraagd of dit zo zou blijven. Ze is nu 2 jaar en er zit ondertussen zeker wel een kop op. Ze weet (gelukkig) heel goed wat ze wel en niet wil. 😂👍