31 Reacties
één maand geleden
Wat fijn dat het goed lijkt te werken voor jullie!
Bij mijn zoontje 2 jaar geleden heb ik sab simplex en infacol geprobeerd en beide maakte het juist erger. Toen ben ik probiotica gaan gebruiken en dat werkte echt heel goed bij ons, dus daar ben ik nu tijdens de zwangerschap zelf al mee gestart en ik geef het haar nu ook. Heb het idee dat het helpt.
één maand geleden
Wij gebruiken ook sab simplex.
Bij elke fles doen wij wel een paar druppels. Niet de 15. Maar rond de 5.
We zijn overigens wel begonnen met 10 druppels per fles op aanraden van verloskundige.
Nu aan het afbouwen en hij doet het ook goed op de 5 druppels per fles (90 / 100 cc)
één maand geleden
Reactie op _xkb
Wat fijn dat het goed lijkt te werken voor jullie!
Bij mijn zoontje 2 jaar ...
Ik wilde ons zoontje ook probiotica gaan geven. Alleen hoe geef je dit aan je baby als je borstvoeding geeft? Neem je het dan alsnog zelf in, of geef je het met afgekolfde bv in een fles?
één maand geleden
Reactie op yunamir
Ik wilde ons zoontje ook probiotica gaan geven. Alleen hoe geef je dit aan ...
Ik heb het advies gekregen van de lactatiekundige op bactiol druppels te geven via een lepeltje of evt via afgekolfde melk. Als je het zelf neemt komt het minimaal in de melk terrecht.
één maand geleden
Reactie op yunamir
Ik wilde ons zoontje ook probiotica gaan geven. Alleen hoe geef je dit aan ...
Ik gebruik het zelf en dat komt jin mijn borstvoeding terecht. Alleen kolf ik inderdaad ook (heb nog te weinig productie helaas), en geef dus ook probiotica in de fles. Maar het kan beiden.
één maand geleden
Reactie op 2304xxx
Vanaf welke leeftijd zijn jullie begonnen?
Newborn
Hij is nu 7 dagen 🤗
één maand geleden
3x daags 10 druppels op een lepeltje, voor de voeding. Werkt top hier!
één maand geleden
Reactie op Zwaan97
Welke probiotica gebruikte je dan? Ik wil dit ook gaan geven
Ik gebruik die van orthica, zijn blauwe potjes met poeder erin en een maatschepje. Ik zweer erbij, mijn zoontje heeft er zoveel aan gehad en heb het idee mijn dochtertje nu ook! Zou het iedereen aanraden.
één maand geleden
Reactie op Chann9284
En hoeveel gebruik jij bij de new Born?
Om de flesvoeding! 10 druppels
Hij moest een spiegel opbouwen
Ik vraag me af hoe je het gelijkmatig ook weer moet afbouwen eigenlijk..🤓🤔
één maand geleden
Reactie op Chann9284
En hoeveel gebruik jij bij de new Born?
Om de flesvoeding. 10 druppels 🫶🏻
één maand geleden
Reactie op _xkb
Ik gebruik die van orthica, zijn blauwe potjes met poeder erin en een maats ...
Wij zijn hier gister ook mee gestart, half schepje bij de flesvoeding gedaan. Helaas meteen erna spugen (met een boogje, de volle laag over mij heen). Komt iemand dit bekend voor of was dit puur toeval?