31 Reacties

één maand geleden

Reactie op xLieza

Wij zijn hier gister ook mee gestart, half schepje bij de flesvoeding gedaa ...
Als je het zeker wil weten zou ik het morgen nog eens proberen. Hier geeft ze weleens wat melk terug, maar niet heel veel dus ik herken het verder niet. Hopelijk was het gewoon toeval!

één maand geleden

Reactie op xLieza

Wij zijn hier gister ook mee gestart, half schepje bij de flesvoeding gedaa ...
Mijn zoontje spuugt niet meer of minder sinds hij dit door de fles krijgt. Hij krijgt het met afgekolfde borstvoeding, geen idee of dat uitmaakt

één maand geleden

Wij gebruiken het om de voeding, 10 druppels. Wij geven het op een lepeltje. Dan weet je zeker dat ze het helemaal binnen krijgen mochten ze de fles niet opdrinken

één maand geleden

Reactie op _xkb

Als je het zeker wil weten zou ik het morgen nog eens proberen. Hier geeft ...
Nog eens geprobeerd gistermiddag, weer gespuugd maar wel minder dan de vorige keer. Daarentegen gisteravond tussen 17.00 en 21.00 krijsuurtjes en vanochtend tussen 05.00 en 09.00 uur.. Weet niet of we er mee door gaan of dat dit ook weer toeval was. Vermoeiend is het in ieder geval wel :(

één maand geleden

Gebruik het nu een paar dagen maar heb juist het idee dat Sab Simplex het verergerd althans hij krijst echt heel erg en vandaag gestopt en hij is rustig alleen net echt ff dat ik alles in ze buikje voelde en ook beetje melk weer terug Maar nu weet ik niet wat ik moet doen, ander middel halen of iets minder geven aan hem er van

één maand geleden

Reactie op Chann9284

Gebruik het nu een paar dagen maar heb juist het idee dat Sab Simplex het v ...
Bij ons werd het ook erger na Sab Simplex. Wij hebben vandaag op aanraden van lactatiedeskundige Bactiol besteld.. werkt wel pas volledig na 14 dagen, maar is zonder suikers etc.

één maand geleden

Reactie op Yfffff

Bij ons werd het ook erger na Sab Simplex. Wij hebben vandaag op aanraden v ...
O echt! Ja je hoor zo veel verschillende verhalen Ga vandaag even kijken voor infoacol…

één maand geleden

Hier ook het idee dat het na sab simplex ook erger werd. Gisteren naar de osteopaat geweest en begonnen met probiotica orthiflor start. Ze is al rustiger dan de rest van de week.

één maand geleden

Reactie op marisje_luna

Hier ook het idee dat het na sab simplex ook erger werd. Gisteren naar de o ...
Ja daar hoor ik ook mega goeie verhalen over ! Ik stuur je even een pb

één maand geleden

Reactie op marisje_luna

Hier ook het idee dat het na sab simplex ook erger werd. Gisteren naar de o ...
Want hoe en wanneer gebruik jij het

één maand geleden

Zo gek bij mijn eerste werkte infacol totaal niet, Sab Simplex gebruikt en dat was een redding naar mijn herinnering. Nu bij de 2e is het totaal omgedraaid, infacol begonnen, leek te helpen, maar toch gister Sab simplex begonnen ivm. Vorige positieve ervaring, nu 24 uur verder lijkt hij zoveel last te hebben en juist meer terug te geven. Het verschil tussen mijn 2 kindjes is wel dat mijn 1e echt een teruggever was en veel spuugde, de 2e heeft daar niet zoveel last. Wellicht dat Dab Simplex dus meer bedoeld is voor spuugertjes …🤔