5 Reacties
14 dagen geleden
De kraamzorg en mijn man deden de eerste dagen extreem veel dus dat kon ik uit handen geven en nu doe ik alles weer zelf en mijn man is vooral ook bezig met onze zoon van 3 en helpt ook met het huishouden. Dus eigenlijk sinds vertrek kraamzorg doe ik het weer zelf :) Bijhouden is the key!
14 dagen geleden
Ivm herstel bekken is het advies om echt minimaal die 6 weken nog niet te dweilen/stofzuigen/poetsen. Dus ik doe dat nog (steeds) niet. Ben op dit moment 5 weken pp. Loop onder controle van fysio en laat me daarin adviseren omdat ik niet straks enorm last van mij bekken wil krijgen/houden.
13 dagen geleden
Dag van ontslag uit zkh (de dag dat onze 3e dochter geboren is) stond ik wel samen net me vriend ons bed te verschuiven en Wiegje neer te zetten🙈 heb ik boodschappen gedaan met zn alle en heb ik eten gemaakt, vaatwasser uit en ingeruimd🙈 kraamzorg was er max 1uurtje en deden alleen controles en keertje baby wegen beetje kletsen en ze gingen weer. Ik voel overigens die drang ook soms maar kan niet zoveel als oudste 2 wakker zijn dan kan ik niks weggooien bijv (dit vooral met oudste) oudste 2 zijn 3jaar en 1jaar hun zusje is nu 2,5weken en papa is alweer aant werk sinds afgelopen dinsdag dus moet nu ook met 3 kids op de fiets oudste 2 naar gastouder brengen en ophalen op ma di do gaan ze daarheen en kan ik hier ook t meeste doen
13 dagen geleden
Gelijk.. ik kwam thuis en ben gewoon weer begonnen met de dingen te doen. Ik voelde me goed en ik kon er echt niet tegen. Heb daarna wel mijn rust weer gepakt maar met 3 kids en een hond.. alles gaat helaas ook gewoon door. Mijn man doet de kindjes en dan ben ik even lekker bezig. Is voor mij zelfs ontspanning 😂😂