13 Reacties

14 dagen geleden

Ik en m’n partner zijn weer begonnen met de 6 weken ongeveer. Ik voelde me gewoon goed en had helemaal geen pijn. Alles voelde voor mij zoals ik het gewend ben. Ik denk dat je gewoon goed naar je lichaam moet luisteren en het langzaam aan moet opbouwen.

14 dagen geleden

Ben ik de enige die het ontzettend eng vind om het weer voor de eerste keer te gaan doen😅 nou moet ik zeggen dat dit me eerste is en ik mega erg was uitgescheurd vanwege sterrenkijker… uitwendig naar inwendig terug naar uitwendig in een gehele u dus. Ik vloei nog wel echt dus moet sowieso wachten ook vanwege pijn, maar echt die angst die ik heb voor als het wel weer kan is echt MEGA

14 dagen geleden

Hier met 4 weken. Gewoon rustig aan en zelf aangeven

14 dagen geleden

Reactie op kimberly29

Ben ik de enige die het ontzettend eng vind om het weer voor de eerste keer ...
Snap ik helemaal, ik ben zelf van binnen tweedegraads geschreid

14 dagen geleden

Wij zijn na 2,5 week ofzo alweer intiem geweest. Voelde me fysiek goed en bloedde ook niet meer. Totaal geen zeer. Ondanks de 3 hechtingen

14 dagen geleden

Ik ben er ook wel weer aan toe en tegelijkertijd heel nerveus voor het moment ofzo, en aangezien ik altijd alles over denk met veel vragen stellen aan me zelf, gaat het pijn doen? Wat nou als het gaat opsteken? Moet ik het wel gaan doen? Maar denk dat het gewoon een keer moet gebeuren dan is dat ook allemaal weg

14 dagen geleden

Aub doe het veilig! Ondanks dat ik borstvoeding geef, heb ik deze week bij 5 weken post partum mijn menstruatie weer gehad 😩. Dit had ik na mijn eerste zwangerschap ook weer (toen was ik snel met borstvoeding gestopt). De seks vond ik de eerste paar keren erg gevoelig na mijn eerste zwangerschap. Daarna was het gewoon weer normaal. Ik ben nu nog niet intiem geweest, dus of ik hetzelfde ga meemaken.. geen idee.

14 dagen geleden

Hebben jullie niet nog last van je bekkenbodemspieren? En zo ja: is dat vervelend tijdens de seks?

14 dagen geleden

Reactie op kimberly29

Ben ik de enige die het ontzettend eng vind om het weer voor de eerste keer ...
Ik vind het ook heel spannend. Ik voel nu dat ik er klaar voor ben, dat moment komt! 😘☺️

14 dagen geleden

Reactie op Jadyb

Aub doe het veilig! Ondanks dat ik borstvoeding geef, heb ik deze week bij ...
Veilig doen we het sowieso, anticonceptie mag ik nog niet maar condooms gebruiken we zeker. Vind het wel erg spannend maar we gaan mee met het moment

13 dagen geleden

Ik vond het ontzettend eng! Ben nu een maand geleden bevallen. Moet wel zeggen dat ik een super goed herstel had. Heb maar 1,5e week gebloed en nu al weken geen last meer. Gewoon rustig aan gedaan en het was alleen gevoelig op het begin omdat mn huid waar ik gehecht was wat strak stond maar was echt super goed te doen! Ik zit ook nog niet aan de anticonceptie dus lets pray dat dat goed gaat🤡 can’t handle 2 onder 1 jaar💀

13 dagen geleden

Reactie op Zoemachiels_

Ik vond het ontzettend eng! Ben nu een maand geleden bevallen. Moet wel zeg ...
Doe het a.u.b. veilig. Je bent echt super vruchtbaar, ook al ben je nog niet ongesteld geweest weer. Een ovulatie komt voor de menstruatie

13 dagen geleden

Reactie op Mamatobe204

Doe het a.u.b. veilig. Je bent echt super vruchtbaar, ook al ben je nog nie ...
Mijn verhaal is ingewikkeld… ik ben vervroegd in de overgang (met 21 jaar…) en de kans op kinderen was voor mij 0,01%. Nu ben ik van mn dochtertje wonderbaarlijk zwanger geraakt. Nu geloof ik die 0,01% niet helemaal meer maar bij mij is het niet zo vanzelfsprekend. Binnenkort weer naar het Erasmus maar ik zal hier iig wel rekening mee houden 😵‍💫 dankjewel!