72 Reacties
7 maanden geleden
Volgens mij heb je een meisje, dus heb je niet veel aan het haar van m’n jongetje haha. Maar hij heeft een flinke slag erin, denk dat het uiteindelijk krullen gaan worden. Het valt dus automatisch een beetje een kant op, doen er dan nog met wat lotion wat versteviging in. Hebben vandaag z’n zijkanten weer een beetje korter gemaakt zodat het er iets netter uitziet.
Ben benieuwd naar alle schattige clipjes/staartjes bij de meisjes🥹

7 maanden geleden
Reactie op Liana92
Off topic. Omg wat een knapperd 🥰🥰🥰🥰🥰 halfbloedje?
Zo liefffff! 🫶🏼 hij weet nu al precies hoe hij moet kijken om iedereen om zn vingers te winden hahaha.
Inderdaad half Surinaams/Nederlands. En mijn vriend is dan weer half Creools/Javaans zeg maar, dus het is echt een manusje van alles.
7 maanden geleden
Mijn dochter heeft erg stijl haar dat alle kanten op staat.. ik kan net 1 staartje bij haar maken 🤭

7 maanden geleden
Er kan sinds kort een klein staartje in, of los met een beetje gel en een speldje. Meer lukt nog niet jammer genoeg!

7 maanden geleden
Reactie op Babyboy15
Helemaal offtopic haha maar waar is het leuke jasje van?! 😍
Ik vond hem ook zo leuk, hij is van Levv. Begint vanaf maat 80, maar zoals je ziet past 80 al best prima bij hem.
https://www.schattigebabykleertjes.nl/zomerjas-ronnie-taupe.html?source=googlebase&gad_source=1&gad_campaignid=21025692161&gclid=CjwKCAjwi-DBBhA5EiwAXOHsGYDw1uX82YHn5KR0oKr2cq81bO4vrDQ29kXW2sJvMQ_JeQytYaNTyRoCszkQAvD_BwE
7 maanden geleden
Reactie op Fellay
Onze meid van 7mnd met haar palmboom

Prachtige kleur!!!!