72 Reacties

7 maanden geleden

Ik doe het alleen nog maar zo😊

7 maanden geleden

Volgens mij heb je een meisje, dus heb je niet veel aan het haar van m’n jongetje haha. Maar hij heeft een flinke slag erin, denk dat het uiteindelijk krullen gaan worden. Het valt dus automatisch een beetje een kant op, doen er dan nog met wat lotion wat versteviging in. Hebben vandaag z’n zijkanten weer een beetje korter gemaakt zodat het er iets netter uitziet. Ben benieuwd naar alle schattige clipjes/staartjes bij de meisjes🥹

7 maanden geleden

Bij ons is er maar een haarstijl mogelijk: omhoog met krullen 😄

7 maanden geleden

Reactie op KimGoo

Volgens mij heb je een meisje, dus heb je niet veel aan het haar van m’n jo ...
Off topic. Omg wat een knapperd 🥰🥰🥰🥰🥰 halfbloedje?

7 maanden geleden

Reactie op Liana92

Off topic. Omg wat een knapperd 🥰🥰🥰🥰🥰 halfbloedje?
Zo liefffff! 🫶🏼 hij weet nu al precies hoe hij moet kijken om iedereen om zn vingers te winden hahaha. Inderdaad half Surinaams/Nederlands. En mijn vriend is dan weer half Creools/Javaans zeg maar, dus het is echt een manusje van alles.

7 maanden geleden

Reactie op KimGoo

Zo liefffff! 🫶🏼 hij weet nu al precies hoe hij moet kijken om iedereen om ...
Ahww wat leuk 🥰🥰 ja dat kan hij zeker haha! Mijn zoontje is half hindoestaans half Nederlands.

7 maanden geleden

Reactie op KimGoo

Wat een knap ventje! Ik heb inderdaad een meisje van deze leeftijd, maar ook een zoontje van net 2 dus alle inspo is bruikbaar 😊

7 maanden geleden

Mijn dochter heeft eigenlijk altijd 2 staatjes/knotjes of 1 staartje. Hier had ik weer eens wat anders geprobeerd 🩷🎀

7 maanden geleden

.

7 maanden geleden

En 1 staartje dan, meestal met een strikje of een bloemetje erin

7 maanden geleden

Mijn dochter heeft erg stijl haar dat alle kanten op staat.. ik kan net 1 staartje bij haar maken 🤭

7 maanden geleden

Hier een jongetje met nogal kort haar. Is nog niks mee te doen haha. Maar wat een mooie creaties kunnen jullie al maken!

7 maanden geleden

Er kan sinds kort een klein staartje in, of los met een beetje gel en een speldje. Meer lukt nog niet jammer genoeg!

7 maanden geleden

Reactie op KimGoo

Helemaal offtopic haha maar waar is het leuke jasje van?! 😍

7 maanden geleden

Onze meid van 7mnd met haar palmboom

7 maanden geleden

Reactie op Babyboy15

Helemaal offtopic haha maar waar is het leuke jasje van?! 😍

7 maanden geleden

Mijn tweeling is net niet kaal meer 😂 opa kapsel en kalle plek achterop. De haarstijl deze zomer: zonnehoedje en zonnebrand. Wel irritant dat ze steeds als jongetjes gezien worden omdat ze bijna geen haar hebben. Iemand daar nog tips voor?

7 maanden geleden

Reactie op Fellay

Onze meid van 7mnd met haar palmboom
Prachtige kleur!!!!

7 maanden geleden

Nog een aardig kaal koppie hier met 7 maanden. Dat heeft hij van zijn moeder, ik was ook tot heel laat kaal 🤣

7 maanden geleden

Reactie op Rxbiina

En 1 staartje dan, meestal met een strikje of een bloemetje erin
Is dit vooral haar van bovenop of past dat van de zijkant ook?