Goedemorgen mama’s to be!
Voor de een zal de buik al een stuk zichtbaarder zijn dan voor de ander, maar misschien wel leuk als we hier onze beginnende buikjes posten :-)
Ik ben zwanger van de tweede (4e zwangerschap) en morgen 7 weken.
Ik ben benieuwd naar de andere buik foto’s 😊
Dit was afgelopen week, met 6 weken 😅 1e zwangerschap. Snap heel goed dat dit nog niet van de baby is, maar jeetje wat ben ik toch opgeblazen. Krijg mijn spijkerbroeken niet meer dicht. Na een paar dagen gemberthee zakt het gelukkig weer wat.
mijn buik nu met 6 weken + 5 dagen 🩵🩷 ik heb sowieso al een dikkere buik van mezelf door alle tegenslagen afgelopen tijd en de darmen denk ik die opgezet zijn
Al in de ochtend als ik opsta 🫣 5/6 weken. Moest gisteren uiteten drama om kleding te vinden dat het niet opvalt. In de avond is het gewoon nog veel erger
Na het eten buik 🫣 snel trainingsbroek aan en de zwangerschapsbroeken van zolder halen 🫣 krijg nu me broeken niet meer dicht maar moet ook in de avond werken….
Haha ja dacht ik ook al aan! Maar ik had ook een hele vroege positieve test ...
Langs mijn vriend zijn kant zit het ook in de familie dus het kan hier ook. Ja ikzelf had ook al heel vroeg een positieve test. Wel licht positief toen en paar dagen erna bloed test en die gaf 2/4 weken aan