731 Reacties
8 maanden geleden
Wauw! Wat een mooie buiken allemaal!
Ik merk dat ik zelf ook een buikje begin te krijgen maar het buikgedeelte boven mijn navel vormt nog niet zo mooi mee.
Overigens is het mijn eerste zwangerschap en misschien duurt het ook langer voordat mijn spieren en banden uitrekken.
Toch is het gekke dat ik me daar wat zorgen over maak als ik al jullie rondje buikjes zie.馃槉
8 maanden geleden
Reactie op Anne0961
Wauw! Wat een mooie buiken allemaal!
Ik merk dat ik zelf ook een buikje be ...
Geen zorgen, je baarmoeder zit pas rond de 20-24 weken op navel niveau. Buikjes die je nu ziet zijn opgezette/verplaatste darmen, baarmoeder zit nog achter het schaambot. Komt helemaal goed 馃榿
8 maanden geleden
Ik hoop dat het nog voornamelijk m鈥檔 darmen zijn, want ben echt heel zelfbewust over hoe bol m鈥檔 buik nu al is. Kan het op werk bijna niet meer verbergen. Ben morgen 9 weken. Merk dat het me een beetje beangstigt hoe groot het dan wel niet met 9 maanden gaat zijn 馃槄
8 maanden geleden
Reactie op willietibbie
Ik hoop dat het nog voornamelijk m鈥檔 darmen zijn, want ben echt heel zelfbe ...
Prachtig! Het zijn nu inderdaad je darmen. Zegt nog niks over hoe groot je buik gaat worden gelukkig 馃槀 En anders lekker showen met die grote buik, mag je trots op zijn!
8 maanden geleden
Wat een super leuk topic! Mijn buik wisselt met de dag. Nu 7+2 en af en toe denk ik ook echt al wat te zien (icm opgeblazen darmen)
8 maanden geleden
Sinds een dag is mijn bovenbuik (is dit een woord馃槀?) ineens ook flink gegroeid. Nu is het echt al een grote ronde bolling aan het worden. Morgen ben ik 9 weken zwanger.
7 maanden geleden
4 weken - 9 weken - 12 weken, mijne eerste trimester 馃
Ik vind mijn buik echt al behoorlijk zichtbaar, ben benieuwd hoe groot ik uiteindelijk ga worden 馃槀 ben blij dat iedereen in mijn omgeving het al weet, want het is steeds moeilijker te verbergen in mijn kleding.
7 maanden geleden
Herkennen jullie het ook dat je denkt dat andere mensen je buikje allang hebben gespot en vermoed dat zij iets doorhebben of ben ik de enige? 馃槀 ben nu 9+5 en draag express wijdere kleren maar alsnog .. 馃檲