731 Reacties

8 maanden geleden

Tweede kindje, m鈥檔 bolletje met precies 10 weken 鉂わ笍

8 maanden geleden

Wauw! Wat een mooie buiken allemaal! Ik merk dat ik zelf ook een buikje begin te krijgen maar het buikgedeelte boven mijn navel vormt nog niet zo mooi mee. Overigens is het mijn eerste zwangerschap en misschien duurt het ook langer voordat mijn spieren en banden uitrekken. Toch is het gekke dat ik me daar wat zorgen over maak als ik al jullie rondje buikjes zie.馃槉

8 maanden geleden

Reactie op Anne0961

Wauw! Wat een mooie buiken allemaal! Ik merk dat ik zelf ook een buikje be ...
Maak je geen zorgen! Is bij iedereen anders. Bij mij is het de tweede en is er nog niks te zien (nu 7 weken).

8 maanden geleden

Reactie op Anne0961

Wauw! Wat een mooie buiken allemaal! Ik merk dat ik zelf ook een buikje be ...
Geen zorgen, je baarmoeder zit pas rond de 20-24 weken op navel niveau. Buikjes die je nu ziet zijn opgezette/verplaatste darmen, baarmoeder zit nog achter het schaambot. Komt helemaal goed 馃榿

8 maanden geleden

Reactie op Lilaaa

Maak je geen zorgen! Is bij iedereen anders. Bij mij is het de tweede en is ...
O meid! Wat fijn! Ik begon me toch zorgen te maken dat ons kindje misschien niet goed groeide...

8 maanden geleden

Reactie op Anne0961

O meid! Wat fijn! Ik begon me toch zorgen te maken dat ons kindje misschien ...
Nee joh, dit was mijn buik bij 20 weken bij de zwangerschap van mijn dochter en er kwam met 39 weken toch echt meisje van 51cm en 3700 gram uit 馃槉

8 maanden geleden

Met 8 weken eerste zwangerschap 鉂わ笍

8 maanden geleden

Ik hoop dat het nog voornamelijk m鈥檔 darmen zijn, want ben echt heel zelfbewust over hoe bol m鈥檔 buik nu al is. Kan het op werk bijna niet meer verbergen. Ben morgen 9 weken. Merk dat het me een beetje beangstigt hoe groot het dan wel niet met 9 maanden gaat zijn 馃槄

8 maanden geleden

Ik zie overal hele mooie buikjes. Zijn jullie ook allemaal al aangekomen in gewicht of dat nog niet? Hier juist afgevallen en amper iets zichtbaar qua buik.

8 maanden geleden

Reactie op willietibbie

Ik hoop dat het nog voornamelijk m鈥檔 darmen zijn, want ben echt heel zelfbe ...
Prachtig! Het zijn nu inderdaad je darmen. Zegt nog niks over hoe groot je buik gaat worden gelukkig 馃槀 En anders lekker showen met die grote buik, mag je trots op zijn!

8 maanden geleden

9 weken en 2 dagen! Ik ben de topicstarter en je ziet al wel verschil zo na 2 weken 馃槉 kan niet geloven dat ik het bij de eerste zwangerschap tot 17 weken geheim heb weten te houden haha! Hoe dan!? 馃ぃ

8 maanden geleden

馃ぐ馃挋馃挅

8 maanden geleden

Reactie op nacb23

Ik zie overal hele mooie buikjes. Zijn jullie ook allemaal al aangekomen in ...
Ik ben ook 7 weken en ook 1 kg afgevallen en nog plat. 馃槀 Maar hopelijk komt dat nog!

8 maanden geleden

Wat een super leuk topic! Mijn buik wisselt met de dag. Nu 7+2 en af en toe denk ik ook echt al wat te zien (icm opgeblazen darmen)

8 maanden geleden

Sinds een dag is mijn bovenbuik (is dit een woord馃槀?) ineens ook flink gegroeid. Nu is het echt al een grote ronde bolling aan het worden. Morgen ben ik 9 weken zwanger.

7 maanden geleden

4 weken - 9 weken - 12 weken, mijne eerste trimester 馃 Ik vind mijn buik echt al behoorlijk zichtbaar, ben benieuwd hoe groot ik uiteindelijk ga worden 馃槀 ben blij dat iedereen in mijn omgeving het al weet, want het is steeds moeilijker te verbergen in mijn kleding.

7 maanden geleden

11+1, tweede zwangerschap 鉂わ笍

7 maanden geleden

13 weekjes inmiddels

7 maanden geleden

10 weken vandaag

7 maanden geleden

Herkennen jullie het ook dat je denkt dat andere mensen je buikje allang hebben gespot en vermoed dat zij iets doorhebben of ben ik de enige? 馃槀 ben nu 9+5 en draag express wijdere kleren maar alsnog .. 馃檲