731 Reacties
7 maanden geleden
Links rond de 23 weken van mij zoon recht is nu bijna 11 weken. Hopelijk stagneert de groei ergens…. 😂
7 maanden geleden
Ik vind het best moeilijk om te zien of ik een buikje krijg of dat ik gewoon aangekomen ben (ga niet op de weegschaal). Ik heb altijd al qua buik dat het een zwanger buikje leek en nu dus alleen maar meer. Zie nog geen mooie vorm maar vooral meer blubber. Heb daar wel echt moeite mee. En als ik het mag geloven gaat de echte flinke groei nog wel even duren. Dus voel me vooral dik en niet zwanger per se. Dat vind ik lastig met kleding aantrekken, niks staat. Herkent iemand dit? Mijn bmi is 24.5.
7 maanden geleden
Reactie op Suzi98
Klopt, baarmoeder komt echt pas rond de 12 wk boven t schaambot uit
Dit zie ik je meerdere keren benoemen maar dit geldt niet voor elke vrouw. Bij mij was kwam het rond 9 weken al boven het schaambot vandaan, ook al een uitwendige echo gehad toen. Dus het kán dat het rond de 12 weken boven het schaambot uitkomt maar hoeft niet :) Best logisch als je je bedenkt hoeveel verschillende vrouwenlichamen er zijn toch?
7 maanden geleden
Zijn er ook dames die nog geen buikje hebben? Naar mijn mening heb ik nog geen buikje en ben vandaag 10 weken
7 maanden geleden
Reactie op OlifantjeSane
Zijn er ook dames die nog geen buikje hebben? Naar mijn mening heb ik nog g ...
Als het je eerste zwangerschap is dan is het heel normaal. Bij mijn eerste begon t met 14 weken een beetje te groeien. Nu bij de tweede moest ik met 11 weken een zwangerschapsbroek aan