731 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op OlifantjeSane
Zijn er ook dames die nog geen buikje hebben? Naar mijn mening heb ik nog g ...
Ik heb dat ook! Overdag zit mijn spijkerbroek op de meeste dagen nog prima. ‘s Avonds wordt het steeds een beetje krapper… Twee/drie weken geleden had ik ook in de ochtend een opgezette buik. Maar dat is ineens weer weg. Toch een teken dat je lichaam heel erg verandert om ruimte te maken voor de kleine.
7 maanden geleden
Ik ben 10+4 volgens de meting bij de termijnecho en 10+1 volgens ons icsi traject. ‘S ochtends nog een redelijk platte buik met wat ik gewend was, ‘s avonds dit. Geen idee of dit nog m’n darmen zijn😂 maar ik vind het behoorlijk
7 maanden geleden
Vanmorgen met mijn werk kleren aan.. 🤭 12+1
Ik pas nog steeds mijn gewone broeken 😇
7 maanden geleden
Wat een leuk topic! Ik moet nog even een ‘nettere’ foto maken. Ben pas met 12 weken begonnen foto’s te maken. Dit is in de avond met ook een beetje lucht. Maar broeken zitten nu al zo strak als ze normaal in de avond zaten. Want heb vaak een opgezette buik.
Hoe doen jullie dit met kleding? Kopen jullie al zwangerschapskleding? Ik kan mijn stretch broeken bijna niet meer aan ☺️
7 maanden geleden
Reactie op Elinea89
Wat een leuk topic! Ik moet nog even een ‘nettere’ foto maken. Ben pas met ...
Ik draag al zwangerschapsbroeken, gewone kleding past niet meer. Bijna 14 weken
7 maanden geleden
Reactie op Pientje87
Ik ben echt wel jaloers op al die mooie buikjes. Ik ben 10+2 van een tweeli ...
Komt vanzelf! Vaak zijn het vooral ook opgezette darmen op 10 weken of dat je makkelijker je buik uitzet. Ik ben nu 12 weken en soms is mn buik wat voller (darmen) en ik had sowieso al geen afgetrainde buik 😂 maar dat is het. Wel fijn juist, dan ziet niemand het nog.