731 Reacties
7 maanden geleden
Ik had al een buikje van mezelf & nu lijk ik gewoon nog dikker. Hoop da ...
Heeeeel herkenbaar dit! Vind deze tussenfase echt stom😩🙈
7 maanden geleden
Ik kan niet wachten totdat mijn buik mooi rond gaat groeien. Nu kijk ik regelmatig in de spiegel en twijfel dan een beetje of het kindje wel goed groeit.. Ben nu 12+5 en zie echt heeeel minimaal wat. Meer die dit herkennen?
7 maanden geleden
Reactie op anoniem666
Ik kan niet wachten totdat mijn buik mooi rond gaat groeien. Nu kijk ik reg ...
Nu bij de tweede begin ik nu al wel wat te zien (maar ook nog niet van die ronde buikjes zoals ik hier zie 😊). Maar bij de zwangerschap van mijn dochter pas met 5/6 maanden dat je iets kon zien. Tot die tijd nog gewoon mijn eigen broeken gedragen. Ze was bij de geboorte groter dan gemiddeld; 51cm en 3700gr, dus geen zorgen over maken!
7 maanden geleden
Reactie op fvdp
Week 6 en week 11 🤪
Ben je ook al bijgekomen ik heb ongeveer de zelfde buik als jou r maar ben al 4 kilo bij…
7 maanden geleden
Wauw wat hebben jullie allemaal al mooie zwangere buikjes 🫣 vandaag 14+5
Ik voel me nog redelijk plat 🤭
7 maanden geleden
Ik ben 15 weken en ik zag ook nog helemaal niks. Maar vanochtend voor het eerst bij wakker worden een baby bobbel. Nadat ik was opgestaan, en mijn blaas leeg was 😅, zag je er niks meer van, maar was toch leuk om te merken dat het nu waarschijnlijk langzaam zal komen!
6 maanden geleden
Reactie op Veenhuisje
Ik vind het best moeilijk om te zien of ik een buikje krijg of dat ik gewoo ...
Heeel herkenbaar! Mijn bmi is dus ook 24,5 en voel me vooral dik ipv zwanger! Heb een paar dagen geleden een strakker truitje gekocht omdat ik toen dacht 'kom op, gewoon showen dat buikje', maar ik durf 'm echt niet aan te doen... Lijk gewoon dik ipv zwanger. Zo stom die tussenfase nu 😅