534 Reacties

3 maanden geleden

Leuk! Ik doe graag ideeën op, wij zijn nog niet verder dan een stoel met verzameld spul aan cadeautjes erom heen🤭

3 maanden geleden

Wij hebben deze besteld 💙

3 maanden geleden

Reactie op Indy89

Wij hebben deze besteld 💙
Hoiii waar is deze van 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Kimvdsss

Hoiii waar is deze van 🙈
interbaby venus van Babydump

3 maanden geleden

Reactie op Indy89

Wij hebben deze besteld 💙
Leuke kamer hoe ver ben je?

3 maanden geleden

Reactie op Ss1997

Leuke kamer hoe ver ben je?
16+3 (maar laten hem pas 24 juni bezorgen)

3 maanden geleden

Wij hadden deze maar dan in een donkerdere kleur gezien en waren er gek op en zagen deze voorbij komen op marktplaats dus konden we uiteraard niet laten om hem op te halen haha

3 maanden geleden

Wat leuk! Dit is ook mijn eerste optie voor de babykamer! Is dit ook leuk voor een jongetje of meer meisjesachtig? Ik ben benieuwd!

3 maanden geleden

Reactie op Indy89

Wij hebben deze besteld 💙
Leuk! Wij hebben deze ook besteld 🤎

3 maanden geleden

Wij hebben deze meubels gescoord op marktplaats 😍 daarnaast nog een kledingkastje op de kop getikt en deze in dezelfde kleur geverfd.

3 maanden geleden

Reactie op Tinita93

Wat leuk! Dit is ook mijn eerste optie voor de babykamer! Is dit ook leuk v ...
Bedoel je mijn foto? Wij krijgen ook een jongetje dus kan naar mijn mening prima 😛! Wij willen de rest van de kamer dan wel wat jongensachtiger maken en zijn daarvoor nog wel op zoek naar inspiratie haha. Houden zelf heel veel van rustige en neutrale kleuren, maar moet natuurlijk niet te schattig worden.

3 maanden geleden

Reactie op fvdp

Bedoel je mijn foto? Wij krijgen ook een jongetje dus kan naar mijn mening ...
Haha ja klopt bedoel jullie kamer! Oh top! Wij krijgen maandag te horen of we een jongetje of meisje krijgen. Maar inderdaad, rustige kleuren vind ik ook erg mooi!

3 maanden geleden

Reactie op Tinita93

Haha ja klopt bedoel jullie kamer! Oh top! Wij krijgen maandag te horen of ...
Oh wat spannend! Heb je een beetje een voorgevoel over het geslacht? Ik ben nu aan het kijken voor behang om het een beetje jongensachtig te maken maar kom toch wel weer op schattige dingen uit 😂. Vind deze heel leuk en dan zit er toch een beetje blauw in de kamer!

3 maanden geleden

Reactie op Indy89

Wij hebben deze besteld 💙
Ik heb precies dezelfde besteld hihi🥰🥰

3 maanden geleden

Tot nu toe ziet het er zo uit. Beetje rommelig nog, maar hoeft pas begin oktober klaar te zijn. Tot nu toe wel heel blij met alles. Kamertje is klein, maar alles wat belangrijk is past erin.

3 maanden geleden

Wij hebben deze besteld en laten hem al komen half juli. Want dan kunnen we een beetje bedenken wat we qua behang en kleuren willen. Best lastig voor een jongen!

3 maanden geleden

Reactie op fvdp

Oh wat spannend! Heb je een beetje een voorgevoel over het geslacht? Ik ben ...
Ik denk ook echt dat het een jongetje word! We zijn heel benieuwd! Mooi zeg! Schattig en stoer kun je wel makkelijk combineren, maar snap dat het al snel schattig wordt. Gelukkig zijn ze dat de eerste jaren vooral nog en je vind je eigen kind toch altijd schattig haha!

3 maanden geleden

Ik ben nog meubels aan het verzamelen. Commode op de kop getikt via marktplaats. Had nog een oude leuke kledingkast met Louvre deur van ons vorige huis. Bedje van Ikea, gehad van de toekomstige opa en oma. Dus nu de commode en kast schilderen dat ze passen bij het bedje. En dan kleur aanbrengen in de muren en assecoires. Ik had zelf het idee om een houten plaat op de muur te schroeven (ik denk boven de commode) deze behang of ik schilder ik dan in iets meer statement kleur. Maar naarmate de baby groeit en miss een andere kamer wil (kleuter bijv) kan ik makkelijk nieuwe dingen ophangen zonder dat ik mijn gestucte muren kan gaan herstellen van alle gaten. Als het af is zal ik een foto toevoegen want de uitleg is was vaag.

3 maanden geleden

Reactie op Tinita93

Ik denk ook echt dat het een jongetje word! We zijn heel benieuwd! Mooi zeg ...
Haha ja daar heb je gelijk in! Veel plezier bij de geslachtsecho volgende week ☺️.

3 maanden geleden

Reactie op fvdp

Haha ja daar heb je gelijk in! Veel plezier bij de geslachtsecho volgende w ...
Dankjewel! Fijne zwangerschap!!😊