Het is wellicht nog wat vroeg, maar zijn jullie al bezig met de babykamer? Misschien leuk om wat foto’s met elkaar te delen om inspiratie op te doen :-).
Wij hebben vandaag een ledikantje, commode en kledingkast besteld (Bali set van Van Asten) en laten deze in juli bezorgen als alles is geschilderd. Verder nog op zoek naar een leuk vloerkleed, een teddy (schommel)stoel, lampjes en andere accessoires. Heel benieuwd welke aankopen jullie al hebben gedaan en hoe jullie het eventueel al hebben ingericht! 👶🏼
Dankjewel! 🙏. En wat leuk en ook toevallig van de lamp 😊. Ben benieuwd na ...
Ahhh 😍 dit is echt heel leuk! Ik ga daar zeker wat bestellen. Zal het eindresultaat hier ook delen als we zover zijn. Ja echt toevallig hè! Ik ben al zo blij met de lamp!
Vandaag dit leuke kleedje van Tapis Petit binnengekomen en als het goed is komen volgende week eindelijk de meubeltjes! Zo leuk om met de babykamer bezig te zijn!
De commode heb ik op Marktplaats gekocht (samen met het ledikant voor €30 😁). Die man had het zelf ook tweedehands. Echt geen idee dus, sorry! Maar als je zoiets zoekt raad ik aan om Marktplaats en kringloopwinkels af te speuren!
Klein moodboard in elkaar geflatst voor onze kamer! Wil het niet alleen maar neutraal houden dus vooral opleuken met kleurrijkere accesoires, maar een rustige basis🌸