588 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op lvo1821

Vandaag de klamboe en beddengoed binnengekomen 🩷
Mag ik vragen waar u de ledikantje hebt gekocht. Ik zoek zoiets

2 maanden geleden

Reactie op willietibbie

😱 jeetje wat een stress lijkt me dat, ik vind een maand voor de uitgereken ...
We zijn pas aan het einde van mijn verlof gaan verhuizen hoor. De druk was hoog genoeg.

2 maanden geleden

Reactie op Shamim

Mag ik vragen waar u de ledikantje hebt gekocht. Ik zoek zoiets
Bij Boho Rainbow!

2 maanden geleden

Reactie op lvo1821

Uurtje later en de meubels staan in elkaar! 🩷
Leuk behang! Waar komt je vandaan?

2 maanden geleden

Leuke inspiratie! Kan helaas geen kinderkamer showen. In oktober is ons huis pas klaar.. casco 🙈 De baby komt zolang in een co sleeper naast ons te liggen.

2 maanden geleden

Reactie op lizF

Leuk behang! Waar komt je vandaan?
Van EstaHome! 😄

2 maanden geleden

Ik heb niet echt iets om te laten zien, maar dit zijn de meubeltjes (ongeveer) die we al in huis hebben van de eerste. De schommelstoel is blauw, bij de eerste had ik donkerblauwe velvet gordijnen en okergele accenten, maar ik wil dit keer iets anders. We weten het geslacht niet, dus dat maakt het net weer een tikje moeilijker. Kleuren is niet mijn sterke kant. Ik ben ook nog op zoek naar een fotobehang en alle accessoires natuurlijk. Misschien maar een stylist inhuren, of jullie, want jullie kamertjes zijn allemaal zo mooi!

2 maanden geleden

Wij zijn nog niet begonnen maar ik heb een mooie rozelila achigige kleur voor op de muur. Dit incombinatie met de grijshouten meubels die we nog hadden van de 1e en dan aankleden met houten bloemen op de wanden. (Zie foto) Heb nog een ander soort bloemen besteld ook. En ik wil misschien nog een hemeltje maar dit is even afhankelijk van waar we het bedje gaan zetten. Het kamertje is vooral heel erg klein dus naast de commode en bedje past er niet veel meer in

2 maanden geleden

Dit zijn de andere bloemen die ik nog besteld heb

2 maanden geleden

Ik wil vooral even klagen, kunnen jullie natuurlijk niets mee. Ons kamertje zou eindelijkkkkk volgende week geleverd worden, nu blijkt dat het kamertje niet door de kwaliteitscontrole is gekomen en dat de hele batch opnieuw gemaakt moet worden. Zal nu in augustus geleverd worden, indien het dan wel door de kwaliteitscontrole komt. Nog steeds genoeg tijd maar had zoooo een zin om alles lekker in te gaan richten🫠 Oké dit was mn klaagzang. Ik geniet tot die tijd wel van de foto’s van jullie kamertjes haha🫶🏼

2 maanden geleden

De meubeltjes staan in elkaar. Nu de aankleding en inrichting nog! 🤩

2 maanden geleden

De andere kant.

2 maanden geleden

Reactie op KimGoo

Ik wil vooral even klagen, kunnen jullie natuurlijk niets mee. Ons kamertje ...
Oh dat is balen zeg! Goed dat ze zo'n controle hebben. Maar wel jammer dat jouw spullen nu zo veel later komen 😏. Snap je baalmoment

2 maanden geleden

Reactie op babynummertwee

Dit zijn de andere bloemen die ik nog besteld heb
Wat een leuke bloemen! Waar heb je ze besteld? We beginnen binnenkort aan de kamer voor onze dreumesdochter en die wordt geel met bloemetjes, bijtjes en vlinders. Dat zou echt perfect passen denk ik!

2 maanden geleden

Dit weekend gaan we hopelijk eindelijk beginnen met verven! Mijn nesteldrang is echt mega aanwezig, zeker omdat ik allemaal mooie kamertjes hier voorbij zien komen! Mijn vriend ziet er helaas de haast niet van in: we hebben nog 3,5 maand volgens hem😂 ja goh maar ik wil lekker nestelen

2 maanden geleden

Jammer dat je geen filmpjes kunt delen maar hier een foto van het geheel 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Kaastosti

Wat een leuke bloemen! Waar heb je ze besteld? We beginnen binnenkort aan d ...
Temu hahah kost geen drol!

2 maanden geleden

Reactie op Kaastosti

Wat een leuke bloemen! Waar heb je ze besteld? We beginnen binnenkort aan d ...
https://share.temu.com/1rsXznSafLA Dit is het linkje. Ik heb er overigens veel minder voor betaald omdat terug altijd wel korting geeft je moet soms alleen even geduld hebben en het even in je winkelmandje laten staan

2 maanden geleden

Reactie op babynummertwee

https://share.temu.com/1rsXznSafLA Dit is het linkje. Ik heb er overigens ...
Bedankt:)

2 maanden geleden

Reactie op Shauni 93

De meubeltjes staan in elkaar. Nu de aankleding en inrichting nog! 🤩
De Hazel hebben wij ook! Zo mooi en neutraal 😊