Het is wellicht nog wat vroeg, maar zijn jullie al bezig met de babykamer? Misschien leuk om wat foto’s met elkaar te delen om inspiratie op te doen :-).
Wij hebben vandaag een ledikantje, commode en kledingkast besteld (Bali set van Van Asten) en laten deze in juli bezorgen als alles is geschilderd. Verder nog op zoek naar een leuk vloerkleed, een teddy (schommel)stoel, lampjes en andere accessoires. Heel benieuwd welke aankopen jullie al hebben gedaan en hoe jullie het eventueel al hebben ingericht! 👶🏼
Nog lang niet klaar maar alles is geverfd, commode is gelakt en gepimpt, lamp hangt, en een kledingrekje opgezet.
Nu nog wachten op het bedje en vloerkleed en dan kunnen we wat meer gaan decoreren 🤭
De afgelopen dagen bezig geweest met het kamertje. We waren er nog niet aan toegekomen maar het schiet aardig op. Leuk om er zo mee bezig te zijn. Nu de gordijnen nog uitzoeken 💞
Zijn grote broer in de sterren is ook vertegenwoordigd. Mogen ze het kamert ...
Wat een mooi plekje zo ✨ ik ben een keer toevallig jullie verhaal tegen gekomen op instagram 🥺 blijft me steeds zo bij! Zo’n knap mannetje. Hij is vast een hele trotse grote broer straks 🩵
Wij hebben drie weken geleden een begin gemaakt aan de babykamer voor ons dochtertje die we in oktober verwachten. Ben helemaal verliefd op dit behang! De commode (Ikea) ga ik nog schilderen, waarschijnlijk in een beige kleur. Volgend weekend halen we een kast op via mp en die wil ik dan nog in een mooie kleur verven, maar ben er nog niet uit in welke kleur. Verder nog hard op zoek naar leuke accessoires.
Mochten jullie tips hebben waar je leuke wanddecoratie etc. kan kopen voor een betaalbare prijs....😊
Hier is ook al veel gebeurd! Natuurlijk moeten nog de laatste dingen zoals gordijnen, een aankleedkussen, het plankje ophangen etc. En ik twijfel over een wit rond kleed🤔