Het is wellicht nog wat vroeg, maar zijn jullie al bezig met de babykamer? Misschien leuk om wat foto’s met elkaar te delen om inspiratie op te doen :-).
Wij hebben vandaag een ledikantje, commode en kledingkast besteld (Bali set van Van Asten) en laten deze in juli bezorgen als alles is geschilderd. Verder nog op zoek naar een leuk vloerkleed, een teddy (schommel)stoel, lampjes en andere accessoires. Heel benieuwd welke aankopen jullie al hebben gedaan en hoe jullie het eventueel al hebben ingericht! 👶🏼
Wij hebben 1 muur donker gedaan met zwart behang met goud (hierop staan vogels, palmbomen en panters). De rest is allemaal licht geverfd. Hiervoor hebben wij de kleur midden kokos van Flexa gebruikt. Ons meisje komt als het goed is 11 oktober. Nog 2 daagjes werken en dan heerlijk genieten van het verlof 😍 is ons 1e kindje
Het eerste begin is er!
Zo erg, ik vind het behang niet mooi nu het erop zit. Het heeft mn man bloed zweet en tranen gekost hahah dus het blijft er echt op zitten. Misschien dan maar de kast verven, want nu matcht het net niet.. maar eigenlijk heb ik daar ook helemaal geen zin meer in 😂
Het eerste begin is er!
Zo erg, ik vind het behang niet mooi nu het erop ...
Ohhh ik vind heg behang prachtig maar idd snap ik dag het niet helemaal matcht met je kast misschien die in een mooie kleur lakken die dan weer past bij je behang