681 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op babynummertwee
Ohhh ik vind heg behang prachtig maar idd snap ik dag het niet helemaal mat ...
Of kaal schuren en houtlook houden?!
2 maanden geleden
Reactie op FWx
Het eerste begin is er!
Zo erg, ik vind het behang niet mooi nu het erop ...
Ik vind het juist prachtig! Ik zou de muur verven in een kleur die in hetzelfde palet zit of die soortvan de kleuren van de kast en het behang verbindt! Dat kan echt heel gaaf worden denk ik!
2 maanden geleden
Reactie op KimGoo
Begint steeds meer af te komen, een matras in het bedje is nog wel handig u ...
Wat mooi! Mag ík vragen hoe je de klamboe aan het plafond heb bevestigd. Heb je misschien een linkje ervan?
2 maanden geleden
Reactie op FWx
Het eerste begin is er!
Zo erg, ik vind het behang niet mooi nu het erop ...
Oh ik vind het wel echt mooi behang 🤩
Ik zou de wand achter de kast een paar tinten donkerder schilderen en dan een kleur die aansluit bij het behang. Het contrast is nu wat hard tussen het behang en de andere kleuren in het kamertje. Door de wand donkerder te maken krijg je meer een natuurlijke overgang qua kleuren en wordt het minder hard. Wandje schilderen is ook minder werk dan opnieuw behangen of de kast schilderen 😊
De donkere kleuren van het behang terug laten komen op verschillende plekken kan ook helpen. Bijv een leuke hanger met donkerblauw aan de knop van de kast hangen. Dan wordt het allemaal meer één geheel.
2 maanden geleden
Reactie op Mommytobe00
Wat mooi! Mag ík vragen hoe je de klamboe aan het plafond heb bevestigd. He ...
Dat hebben we met een Tesa plafondhaak gedaan, deze: Bekijk Tesa - Plafondhaak behang en pleisterwerk zelfklevend 500gr op: https://www.bol.com/nl/p/tesa-plafondhaak-behang-pleisterwerk-zelfklevend-500gr/9200000128548157?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Ik wilde eigenlijk boren, maar de boor was niet bij ons thuis en ik was ongeduldig. Dus we hebben het zo gedaan, ik heb er ook echt hard aan getrokken want was bang dat het niet stevig genoeg zou zijn. Maar hij zit echt stevig vast, hebben aan het haakje ook nog en visdraadje gedaan zodat de klamboe bij de grond komt.
2 maanden geleden
Reactie op KimGoo
Dat hebben we met een Tesa plafondhaak gedaan, deze: Bekijk Tesa - Plafondh ...
Oh superr ziet er heel mooi uit! Dankjewel
2 maanden geleden
Het wordt steeds gezelliger in het kamertje. Eigenlijk is het nu zo goed als klaar. 🩵💙🤍
2 maanden geleden
Reactie op mirenwi1991
Het wordt steeds gezelliger in het kamertje. Eigenlijk is het nu zo goed al ...
Ziet er heel knus uit! En ben blij dat ik niet de enige ben met een klein kamertje hihi. Die van ons is ook snel vol met ledikantje, commode en kledingkast. Wij wonen gelukkig alles gelijkvloers dus voeden doe ik wel om de hoek in de woonkamer scheelt weer ruimte voor een stoel.
2 maanden geleden
Reactie op Kaastosti
Ons kamertje heeft ongeveer ook dit formaat. Klein maar fijn 🤗
Jaa precies! Ik heb het ook express rustig gehouden met kleur. Ik dacht alles wat erbij komt geeft al genoeg kleur😅
2 maanden geleden
Reactie op Kaastosti
Hahahahaha daar heb je wel gelijk in
*Kijkt rond in haar woonkamer die eru ...
Ik was vd week vooral ondersteboven van het feit dat ik zoveel baby wasjes had. Mijn god waar moet ik beginnen en waar laat ik het. Haha. Maar ik heb nu een plan! Dus alleen even uitvoeren.
2 maanden geleden
Reactie op steffy2811
Ik was vd week vooral ondersteboven van het feit dat ik zoveel baby wasjes ...
Hahaha ja dat is echt heftig he! En gek genoeg blijft dat ook best wel zo. Tenminste, bij ons. En dan voeg je maar 1 persoon aan je huishouden toe, en die is ook nog maar zo'n centimeter of 50. Ongelooflijk soms 😂
2 maanden geleden
Reactie op Kaastosti
Hahaha ja dat is echt heftig he! En gek genoeg blijft dat ook best wel zo. ...
Hahaha jaa precies..nouja straks hoef ik die kleding voor later niet meer te wassen dat scheelt allemaal wel. Maar ik was eventjes overweldigd ja hahaha.