681 Reacties

2 maanden geleden

:)

2 maanden geleden

We zijn nog niet klaar maar vind het al geweldig om binnen te lopen nu het bedje ook is opgemaakt. Woensdag komt vertraagd de commode. Als die staat kunnen we puntjes op de i gaan zetten. Nog wat assesoires erbij halen en kijken wat voor stoel er nog leuk bij past.

2 maanden geleden

Reactie op Elke0495

🤍
Wat mooi die muur!! Is dit behang?

2 maanden geleden

Reactie op Bloem 123

Wat mooi die muur!! Is dit behang?
Jaa is behang! 🤩 https://www.fotobehang.com/onderwater-wereld-in-taupe.html?gad_source=1&gbraid=0AAAAADAG52tzornlE0SmQBEMJDJwN4Bk_&gclid=EAIaIQobChMIsoH5gpq2iAMV9JaDBx2Btg7hEAQYASABEgLGb_D_BwE

2 maanden geleden

🐇🌛⭐🤎

2 maanden geleden

Nog wat laatste dingetjes ophangen boven de commode en een nieuwe lamp en dat is het klaar 🥰

2 maanden geleden

Zo goed als klaar☺️

2 maanden geleden

Foto 2

2 maanden geleden

Alles af maar dat mag ook wel met 37 weken zwangerschap 😅

2 maanden geleden

Reactie op maria26971

Zo goed als klaar☺️
Wat een prachtig bedje! Hele kamertje trouwens super gezellig maar love het bedje😍

2 maanden geleden

Ander kleed en kledingrekje, helemaal blij🥰

2 maanden geleden

Andere kant met nog wat rommel. Iemand ideeen wat leuk is om in zo’n kastje te zetten? Of vult het zich vanzelf wel?🤭

2 maanden geleden

Reactie op starry94

Ander kleed en kledingrekje, helemaal blij🥰
Wat een prachtige lamp😍 Mag ik vragen waar je die hebt gekocht?

2 maanden geleden

Reactie op starry94

Andere kant met nog wat rommel. Iemand ideeen wat leuk is om in zo’n kastje ...
Vult zich waarschijnlijk vanzelf. Je kunt altijd nog een leuke doos of box in de kast zetten waar je prulletjes in kan gooien die je even kwijt moet 😁

2 maanden geleden

Reactie op Bowie1997

Wat een prachtige lamp😍 Mag ik vragen waar je die hebt gekocht?
Lamp Linde van Karwei 😘

2 maanden geleden

Reactie op babynummertwee

Wat een prachtig bedje! Hele kamertje trouwens super gezellig maar love het ...
Dankjewel, heel blij mee!

2 maanden geleden

Wiegje word nog bekleed met stof die ik heb uitgezocht. Is een familie erfstuk, waar ik zelf nog in heb gelegen, maar ook mijn opa! 🤗

2 maanden geleden

Bos dieren thema. Krijg niet alles erop. Zal ik er nog een kleed bij doen? Zo’n klein kamertje 🥲

2 maanden geleden

Nog lijstjes ophangen boven de commode en de spulletjes bovenin toch weg of in bakken. Ik blijf maar niet tevreden haha

2 maanden geleden

En het behang 😍