681 Reacties
één maand geleden
Yess het kamertje is eindelijk klaar 🥰 ons strand meisje heeft een heel bijzondere muurschildering van oma gekregen.
één maand geleden
Reactie op Mellady13
Het begin is er, laat begonnen ivm verhuizing. Maar onwijs trots 🥹 al wete ...
Wat een fijne kleuren! Heel erg leuk gedaan!! Ik heb al even een screenshot gemaakt voor als we ooit een tweede zullen krijgen haha 😅
één maand geleden
Hier is het babykamertje nu ook helemaal af. Ben gisteren toch nog maar even naar de bouwmarkt gereden om het bankje te kopen. De medewerkers vroegen zich af of het nog wel verstandig was dat ik (sta op ontploffen) in mijn eentje dit nog ging doen. Maar voordeel is dat je super geholpen wordt met zo'n grote buik. En helemaal blij ermee en er lekker op uit geweest, dus vond het een geslaagde missie!
We hebben thuis gelijk ook de haakjes voor de embrasses (dingen om de gordijnen) aan de muur bevestigd. De embrasses had ik afgelopen week gemaakt tijdens de naailessen die ik gevolgd heb in mijn verlof. En al zeg ik het zelf, zijn ze erg goed gelukt. Ook de bedrading van de babyfoon die we aan het plafond hebben gehangen, hebben we nu netjes weggewerkt met een kabelgoot.
Met 38+4 weken en een super fijn kamertje, zijn we er helemaal klaar voor om ons meisje te ontmoeten 🥰
één maand geleden
Reactie op Clarke
Deze is van de Karwei hè? Ik zag deze ook een paar weken geleden online en ...
Klopt, het is de Woood Stone fauteuil. Ik twijfelde heel erg of ie wel voldoende steun zou geven, maar dat doet ie wel. Je gaat er automatisch een beetje schuin op zitten en dan kun je je arm op de rugleuning leggen. Krijg al van veel vriendinnen de reactie dat het een super fijn bankje is voor op een kinderkamer. Ben ook echt heel blij met de keuze 😊
één maand geleden
Reactie op FlesjeFristi
Klopt, het is de Woood Stone fauteuil. Ik twijfelde heel erg of ie wel vold ...
Leuk om te horen! Ik heb ook meerdere fauteuils geprobeerd, ik vond die weinig neksteun geven, tenzij je voor een hoge schommelstoel gaat. Toen dacht ik ook dat een bankje misschien fijner is.