Het is wellicht nog wat vroeg, maar zijn jullie al bezig met de babykamer? Misschien leuk om wat foto’s met elkaar te delen om inspiratie op te doen :-).
Wij hebben vandaag een ledikantje, commode en kledingkast besteld (Bali set van Van Asten) en laten deze in juli bezorgen als alles is geschilderd. Verder nog op zoek naar een leuk vloerkleed, een teddy (schommel)stoel, lampjes en andere accessoires. Heel benieuwd welke aankopen jullie al hebben gedaan en hoe jullie het eventueel al hebben ingericht! 👶🏼
Ik denk deze, heb hem ook 🤩
https://www.xenos.nl/wandkastje-bamboe-rond-76x12-5-cm?_gl=1*1bxtkzj*_up*MQ..&gclid=CjwKCAjwgdayBhBQEiwAXhMxthyUnp5a34yotFMTrfgBCDjIht9XWzTeZenMp_waxvqNT7KxFzsEXxoCsecQAvD_BwE
Joh, hij oogt op internet als ik hem opzoek echt helemaal grijs, maar op jouw foto bruin/beige 🤔 op jouw foto is wel de kleur hoe hij in het echt overkomt?
Joh, hij oogt op internet als ik hem opzoek echt helemaal grijs, maar op jo ...
Ik heb de kleur in het hele huis! Heb wel meer foto’s als je die wil zien kan je me altijd een berichtje sturen. Hij komt bij mij in huis nergens grijs over.
Zelf van alles bij elkaar gezocht, de kledingkasten van de babykamertje vond ik niet altijd logisch ingedeeld, daarom 1 samengesteld bij de IKEA. Deze kan later altijd weer aangepast of grote gemaakt worden🤗 Daarnaast wou ik graag een grote commode hebben met veel opbergruimte🤩 De kleur op de muur wordt waarschijnlijk olijfgroen van little dutch 💙
Als je zo’n beige kleur zoekt is Mushroom van lab paint is denk ik wel een goede kleur voor je.
Die heb ik op de kamer van onze peuter en is meer beige dan op internet doet vermoeden, hebben ook sample potjes.