681 Reacties
5 maanden geleden
Hier digitaal een begin gemaakt aan de babykamer, aangezien en nog een verbouwing en volksverhuizing aan te pas moet komen voordat ik in de kamer aan de slag kan 😅
In een ander topic las ik de tip van een collage in Canva. Eentje met groentinten gemaakt en eentje met blauwtinten. Ik denk dat het de blauwtinten gaan worden 😊
Het bedje hebben we nog van onze dochter en de commode is de Hemnes van IKEA, maar dan geschilderd en andere knopjes.
5 maanden geleden
De eerste verflaag ! Nu 22 weken en maar een begin maken aan de babykamer. We hebben gekozen voor de kleur Sandy beach van Flexa. Hebben we ook beneden in de woonkamer en is een hele rustige, warme kleur.
5 maanden geleden
Reactie op Suzan86
Hier digitaal een begin gemaakt aan de babykamer, aangezien en nog een verb ...
Ik ben ook benieuwd naar je groentinten!
5 maanden geleden
Wij zijn dit weekend begonnen aan de babykamer, dit is een beetje het moodboard! De meubeltjes hebben we een tijdje terug besteld maar zijn nog eventjes onderweg. Deze kleur dit weekend op de muur geschilderd, en we maken sierlijsten die ik ook alvast in deze kleur heb geschilderd! Het behangetje is ook al binnen 😍
5 maanden geleden
Ik heb dexe besteld 3 weken geleden en komt morgen binnen! 😍 ik ga er nog behang bij zoeken voor de achtergrond maar fe cirkel is 150 bij 150 dus vrij groot😊
Afgelopen weekend de kozijnen plinten etc geschilderd, as weekend behangen. En vanuit daar weer verder kijken wat ik wil qua stijl/kleur meubels