581 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op BabyMB

Ik denk deze, heb hem ook 🤩 https://www.xenos.nl/wandkastje-bamboe-rond-7 ...
Haha klopt! Het is deze!

3 maanden geleden

Ook het bedje staat!

3 maanden geleden

Het begin

3 maanden geleden

Er komen nog sierlijsten langs de behangranden, zo lijken het grote schilderijen. Ook komt er nog een zachter lampje in de lamp! Tot zover trots op ons kamertje voor onze knul 🩵

3 maanden geleden

Hier digitaal een begin gemaakt aan de babykamer, aangezien en nog een verbouwing en volksverhuizing aan te pas moet komen voordat ik in de kamer aan de slag kan 😅 In een ander topic las ik de tip van een collage in Canva. Eentje met groentinten gemaakt en eentje met blauwtinten. Ik denk dat het de blauwtinten gaan worden 😊 Het bedje hebben we nog van onze dochter en de commode is de Hemnes van IKEA, maar dan geschilderd en andere knopjes.

3 maanden geleden

Stap voor stap wordt het wat 💙

3 maanden geleden

De eerste verflaag ! Nu 22 weken en maar een begin maken aan de babykamer. We hebben gekozen voor de kleur Sandy beach van Flexa. Hebben we ook beneden in de woonkamer en is een hele rustige, warme kleur.

3 maanden geleden

Reactie op Suzan86

Hier digitaal een begin gemaakt aan de babykamer, aangezien en nog een verb ...
Ik ben ook benieuwd naar je groentinten!

3 maanden geleden

Reactie op NoorderIicht

Ik ben ook benieuwd naar je groentinten!
Dit zijn de groentinten 😊

3 maanden geleden

Net dit behang besteld🥰

3 maanden geleden

Reactie op Indy89

Net dit behang besteld🥰
Ohhh dit willen wij ook zo graag, maar een oneffen muur en duur 😟 Echt heel mooi!

3 maanden geleden

Reactie op Milou1210

Ohhh dit willen wij ook zo graag, maar een oneffen muur en duur 😟 Echt hee ...
Ja het is geen bouwmarkt behangentje qua prijs inderdaad. Met een oneffen muur word het lastig.

3 maanden geleden

Wij zijn dit weekend begonnen aan de babykamer, dit is een beetje het moodboard! De meubeltjes hebben we een tijdje terug besteld maar zijn nog eventjes onderweg. Deze kleur dit weekend op de muur geschilderd, en we maken sierlijsten die ik ook alvast in deze kleur heb geschilderd! Het behangetje is ook al binnen 😍

3 maanden geleden

Ik heb dexe besteld 3 weken geleden en komt morgen binnen! 😍 ik ga er nog behang bij zoeken voor de achtergrond maar fe cirkel is 150 bij 150 dus vrij groot😊 Afgelopen weekend de kozijnen plinten etc geschilderd, as weekend behangen. En vanuit daar weer verder kijken wat ik wil qua stijl/kleur meubels

3 maanden geleden

Reactie op Suzan86

Dit zijn de groentinten 😊
Waar is dat leuke behang van?

3 maanden geleden

Reactie op Bonsai

Waar is dat leuke behang van?
Dat weet ik niet precies. Dit is een volledig plaatje via Pinterest: https://pin.it/MVH5hozsJ

3 maanden geleden

🥰

3 maanden geleden

.

3 maanden geleden

Onze baby boy gaat naar de kamer van zijn grote zus. Toen mijn dochtertje geboren werd hadden we een nijntje schildering laten maken. Bed gaan we weer terug bouwen naar een ledikant. De meubels hebben wij toen bij babydump gekocht.

3 maanden geleden

Reactie op Mommy97

.
Leukk die houten rekjes aan de muur, zijn deze ook van de ikea?