581 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op naomley

Leukk die houten rekjes aan de muur, zijn deze ook van de ikea?
Ja! Kruidenrekjes van de Ikea

3 maanden geleden

Moodboard van de babykamer, binnenkort willen we beginnen

3 maanden geleden

Ook wij hebben een begin gemaakt voor ons meisje nog niet klaar

3 maanden geleden

Vandaag komen onze ledikant en commode bij de eilandvervoerder binnen😍 Morgen is het dan hopelijk hier thuis😍 Alleen onze stucardoor heeft ons dit weekend laten zitten dus moeten we nu een week wachten op het stucen🥲

3 maanden geleden

Ik hoor dat veel mensen voor een IKEA ladekast kiezen als commode. Wat zijn voor jullie redenen om juist wel of niet voor een officiële commode te kiezen of zo’n IKEA ladekast?

3 maanden geleden

Reactie op San4nie

Ik hoor dat veel mensen voor een IKEA ladekast kiezen als commode. Wat zijn ...
Prijs vooral denk ik, en ikea ladekast noemen zijn volgens mij ook de Hemnes “commode” Ik koop m omdat ik hem zelf kan verven in een leuke kleur en knopjes erop kan doen. En ikea is gewoon betaalbaar en goed spul, laatjes gaan ook fijn open. Ik had er bij babydump een gezien waarvan ik per se met 2 handen de la moest openmaken en dat vond ik erg onhandig

3 maanden geleden

Reactie op San4nie

Ik hoor dat veel mensen voor een IKEA ladekast kiezen als commode. Wat zijn ...
Ik heb hem destijds gekocht omdat hij veel ruimte heeft. 3 jaar geleden waren er alleen maar comodes waar een aankleedkussen en hooguit een mandje op kon, en dat vond ik te klein. Nu zie je bij babypark enz. Ook veel commodes van de afmeting van De hemnes.

3 maanden geleden

Reactie op San4nie

Ik hoor dat veel mensen voor een IKEA ladekast kiezen als commode. Wat zijn ...
Hier al 2,5jr in gebruik en pluspunten (we hebben de grote variant met 8 lades); - prijs - massief hout, kwaliteit - juiste hoogte - te customizen, verf, knopjes - extra breed blad - veel ruimte! Niet perse extra kast nodig - IKEA: makkelijk in elkaar te zetten :) Nadelen (voor zover) - geen softclose lades

3 maanden geleden

Reactie op San4nie

Ik hoor dat veel mensen voor een IKEA ladekast kiezen als commode. Wat zijn ...
Ik vond het een vrij neutraal meubelstuk, stevig, goed tweedehands te vinden en te verkopen (duurzaam).

3 maanden geleden

Reactie op San4nie

Ik hoor dat veel mensen voor een IKEA ladekast kiezen als commode. Wat zijn ...
IKEA is stuk goedkoper en makkelijk te verven. Bijpassende mandjes voor erin

3 maanden geleden

Reactie op San4nie

Ik hoor dat veel mensen voor een IKEA ladekast kiezen als commode. Wat zijn ...
Yes hebben wij ook gedaan, tweedehands zelfs. Door schoonvader laten verven met dit als resultaat.. Hiervoor gekozen aangezien we niet perse de ruimte hadden voor een hoge kast, de commode is groot genoeg voor veel kleding en voorraad dus helemaal top :)

3 maanden geleden

Dank voor al jullie reacties! Ik was al redelijk positief, maar ben nu overtuigd! Ook fijn idee dat het niet over een paar jaar weer weg hoeft. Hebben jullie ook nog zo’n speciaal opzet stuk er bij? En wat voor bedje? Ook van de IKEA?

3 maanden geleden

Reactie op Bonsai

Waar is dat leuke behang van?
Is geloof ik van Summer Gray!

3 maanden geleden

De muur is bijna klaar! Nu wachten op de meubeltjes 🤩

3 maanden geleden

Ik heb wel nog een vraagje over de Ikea hemnes. Wij willen ook de grote versie kopen met 8 lades, maar twijfelen nog om voor nieuw of tweedehands te gaan (willen sowieso verven en nieuwe knoppen). Ik hoor echter wel eens dat het meubel zijn stevigheid kan verliezen als je het in en uit elkaar haalt? Ben bang dat we het namelijk niet de trap op krijgen zonder het geraamte uit elkaar te schroeven? Of maak ik me zorgen om niks?

3 maanden geleden

Reactie op starry94

Ik heb wel nog een vraagje over de Ikea hemnes. Wij willen ook de grote ve ...
Ik heb om deze reden een nieuwe aangeschaft, is gewoon vaak zo met kasten. Eemaal in elkaar beter gewoon niet meer uitelkaar halen.. vooral niet van Ikea..

3 maanden geleden

Helemaal verliefd!

3 maanden geleden

🩷

3 maanden geleden

.

3 maanden geleden

Reactie op starry94

Ik heb wel nog een vraagje over de Ikea hemnes. Wij willen ook de grote ve ...
Die van mij is tweedehands en super stevig. We hebben hem niet meer uit elkaar gehaald, hij ging zo naar boven. Wel alle lades eruit want zwaaaar 🥵 Ik merk ook nogal verschil met bijv. een Hemnes of een Kallax.