11 Reacties

7 dagen geleden

Wij hebben kadotjes juist gedaan als die wat groter is. Loopwagen. Activiteiten tafel speelkleed. Leuke kapstok voor op de kamer.

7 dagen geleden

Boekjes, ben dol op prentenboeken. En idd wat dingetjes als ze iets ouder zijn

7 dagen geleden

Ik heb wat van grimms gevraagt. Die houten diertjes vind ik geweldig.

7 dagen geleden

Ik heb expres geen dingen gedaan voor als ie groter is want dan heb je z’n verjaardag weer. Boekjes idd, activiteiten driehoek van Little Dutch, rammelaar van vtech, pyjama van Feetje. Zulke dingen hebben wij nu.

7 dagen geleden

Wat speel dingetjes wat boekjes. Kleertjes. Slaapzak. Speenkoord met naam. Rugtas met naam. Naamstickers voor de spulletjes naar de opvang. Dingen die op ons kraambezoek lijstje staan en nog niet gekregen zijn

7 dagen geleden

Zo een activiteitenknuffel voor aan de wagen en haarclipjes voor als ze dat meer krijgt. Het of zo’n montessori bol in doos. De rest hebben wij nog van onze oudste

7 dagen geleden

De o-ball was bij onze eerste ook echt een hit en daar hebben ze vrij snel wat aan. Zo’n rammelaar koker met balletjes is leuk en zo’n draaiding in het midden is ook leuk voor zowel geluid als beweging. Van die sensory bottles van petit boum viel ook in de smaak. Dat zijn allemaal dingen die ze vanaf dat ze kunnen pakken leuk zijn.

7 dagen geleden

O-ball idd, zo’n pols rammelaar was hier ook al heel snel een dikke hit bij de eerste (van Sophie de giraf). Hier vooral praktische dingen in de zak van Sint; rugzakje voor de opvang, speentjes met naam voor de opvang, leuk bijtspeeltje, pyjama, sensorische rammelaar. Ze snapt er toch nog niets van en niet interessant genoeg voor grote broer om af te pakken 😆

7 dagen geleden

We hebben echt alles al dus ik heb bedacht om toet toet auto te geven. Hij kan er al over een paar maanden op kwijlen en komende jaren uitbreiding vragen. Leek me wel handig. Ook wat houten autootjes. Verder ook wat dingen ingepakt die eigenlijk leuker zijn voor grote zus. Zij een pakje magnetic tiles, hij ook. Je moet wat ☺️

7 dagen geleden

Je kunt ook doe cadeaus vragen, bijv baby floaten, abbo / x rittenkaart voor babyzwemmen

7 dagen geleden

De grote takkie knuffel van de hema