4 Reacties

16 dagen geleden

Rond 09.00 uur uit bed , verschonen voeden en klaar maken. Naar beneden en in de box slapen. Rond 12.00 verschonen voeden en in de box slapen Rond 15.00 verschonen voeden en lekker naar buiten rondje lopen Rond 18.00 verschonen voeden en in de box slapen of met papa knuffelen op de bank Rond 21.00 verschonen voeden en op de doomoo op de bank tussen papa en mama Rond 23.00 naar boven verschonen voeden en in de co sleeper met pyama Rond 03.00 verschonen voeden en in co sleeper slapen Rond 06.00 verschonen voeden en in co sleeper slapen Ik geef borstvoeding en voed op verzoek. Het kan dus soms afwijken

16 dagen geleden

Onze kleine vent is morgen 2 weken oud en wij proberen onderstaande aan te houden.. wij zijn alleen nog heel erg aan het vogelen met hoeveel CC hij genoeg aan heeft.. 09:00 verschonen en fles, nog even lekker knuffelen op bed omdat ik nog niet helemaal opgeknapt ben van de bevalling. M'n vriend maakt dan de box in de woonkamer klaar en ik kom langzaam op gang. 12:00 verschonen, fles en lekker knuffelen want ons ventje blijft na deze fles altijd wel even wakker of we gaan klein rondje lopen. 15:00 verschonen en de fles. Hierna in de box slapen. 18:00 verschonen en de fles, soms slaapt hij direct en soms knuffelen we nog even op de bank en slaapt hij verder op een van onze borst. 21:00 verschonen en de fles en slaapt hij in z'n nestje op de bank. 23:00/00:00 - verschonen en de fles en in de cosleeper Snachts laten we hem komen op verzoek, dit is meestal rond 5 of 6 uur.

16 dagen geleden

Mijn zoon is ook 2 weken oud. Ik doe het verschonen na het voeden omdat hij vaak tijdens het voeden gaat poepen en als hij wakker is echt meteen zijn fles wil. Wij gaan rond 8 uur klaarmaken, voeden en verschonen en dan naar beneden waar hij in de box gaat slapen. Verder gedurende de dag hebben we nog niet veel ritme, soms laat hij er 2 uur tussen en soms 3,5 uur. De ene keer slaapt hij al tijdens zijn fles en leg ik hem dan weg in de box, soms is hij wakker en dan blijven we lekker knuffelen en valt hij bij mama of papa in slaap. Vandaag heeft hij voor het eerst van 13:00 tot 16:30 boven in zijn ledikant geslapen, ik was benieuwd hoe hij daar zou slapen en hij hield het langer vol dan in de box. Het is dus even zoeken maar ik ga proberen hem 1 middagdutje voortaan in zijn bed te laten doen. Savonds gaat hij rond 22:00 mee naar boven voor de avondfles en dan doen we zijn nachtkleding en slaapzak aan en gaat hij in de wieg naast ons :)

16 dagen geleden

Mijn routine is. 07:00 verschonen flesje en terug in de co sleeper (Daarna mijn dochter klaarmaken voor school😵‍💫) 10:00 verschonen flesje en dan omkleden en naar beneden in de box 13:00 verschonen flesje en terug in de box (als hij slaapt) 16:00 verschonen flesje en terug in de box (als hij slaapt) 19:00 verschonen flesje terug in de box (als hij slaapt) 23:00 verschonen flesje en dan slapen in de co sleeper 04:00 verschonen flesje en slapen in de co sleeper.