Hoi,
Hier voor het eerst moeder, mijn partner is veel weg dus doe het voornamelijk zelf maar geen idee of ik het goed doen.
Hij is nu 6 dagen oud en sinds gister slaatie 2 slaapjes over. Voorheen was het voeden BV, verschonen en weer slapen. Gister wilde hij om 12u en 7u ziin slaapje niet. Prima.
Maar vandaag heeft hij 2 slaapjes achter elkaar die hij lijkt te skippen. (Momenteel ook). Op mij ligt hij wel lekker te dutten, maar anders ligt hij te kijken en te draaien. Niet met super veel onrust dat niet. Is het gewoon oke als hij wakker is? Of raakt hij oververmoeid.
Ook heeft hij denk ik last van krampen. Hij krimpt regelmatig helemaal ineen, loopt rood aan (alsof hij perst), laat veel windjes en huilt dan. Is enkel te troosten door met hem te lopen. Voetjes trappen of buikje masseren doet letterlijk niks. Is het te vroeg om al druppels voor krampjes te geven?
Hij is op geboortegewicht, drinkt goed en heeft ongeveer elke 3 uur wel een poep&plas luier.
Tips zijn meer dan welkom. Ivm te kort aan kraamzorg hadden wij deze maar 4 dagen.