17 Reacties
2 dagen geleden
Reactie op Sannxx
Zo, dat is een flink koude kamer! ChatGPT zegt, pyjama, romper lange mouwen ...
Ja hebben airco die ook verwarmd maar hij slaapt dan heel onrustig. Zit echt met me handen in het haar
2 dagen geleden
Reactie op Annemiekevb
Ja hebben airco die ook verwarmd maar hij slaapt dan heel onrustig. Zit ech ...
Dat snap ik, dat zou ik zelf ook geen prettig idee vinden om hem met een verwarmende airco te laten slapen.. Ik vind het sowieso altijd erg lastig met wat ik hem snachts aan moet doen..
2 dagen geleden
Reactie op mini223
Waarom zo een koude kamer??
Een huis waarbij de warmte snel vervliegt. We lieten de airco opwarmen maar hij slaapt onrustig met de airco op verwarmingsstand.
2 dagen geleden
Wij hebben de verwarming in haar kamer minimaal open staan (ouderwetse draaiknop met alleen een plus en min) met een 3 tog slaapzak pyjama en een lange mouwen romper, en de plafond ventilator aan op de laagste stand en winter modus om te voorkomen dat het "te warm" wordt op 1 plek
2 dagen geleden
Ik doe de kachel liever ook niet te hoog want dat is ook niet fijn voor hem. Zn kamer is nu 15 graden en de kachel staat nu op 3 want wil niet dat het nog kouder wordt..
Hij heeft een romper, pyjama en sokken aan mrt een 3,5 tog velvet slaapzak. Als dit nog te koud is wordt het een deken maar het moet kunnen. In jouw geval misschien wel een deken doen?
gisteren
Hoe meet je de temperatuur? Onze babyfoon staat vlak bij het raam en geeft ook soms 14 graden aan maar no way dat het echt als 14 graden voelt in de kamer. Bij 11 graden mag er toch echt wel een beetje gestookt worden.
gisteren
Misschien inderdaad nog een los kacheltje met een stekker, dat hebben wij nu ook.
Anders wellicht dubbele slaapzak en veel wol.
Kinderen in Scandinavische landen slapen ook buiten tot-5 dus er valt wel op te kleden met veel laagjes.