17 Reacties
13 uur geleden
onze dochter van 2 weken krijgt borstvoeding maar dat is wisselend met haar in de nacht soms 3 uur soms 4 uur er tussen en overdag om de 3 uur
13 uur geleden
Reactie op Roosjeeee
Onze zoon van 2 weken krijgt om 22uur een fles, dan om 3uur en dan om 7uur ...
Mag ik vragen hoeveel die dan krijgt? Mijn zoontje slaapt nog niet vaak zoveel uurtjes achter elkaar snachts maar willen hier wel naartoe gaan werken (nu bijna 5 weken oud)
13 uur geleden
Die van ons krijgt rond 23:30 a 00:00 de laatste fles en dan komt die vanzelf weer tussen 06:00 a 07:00
13 uur geleden
Reactie op Mikelangelo
Die van ons krijgt rond 23:30 a 00:00 de laatste fles en dan komt die vanze ...
Hoeveel weken?
13 uur geleden
Die van ons is moeilijk in slaap te krijgen. Ligt gewoon met grote ogen rond te kijken.
Iemand tips?
Ze wordt al ingebakerd
13 uur geleden
Reactie op SylviaKHW
Hier willen wij ook naar toe voordat ik weer moet werken - hoeveel ml geven ...
Wij geven hem nu 120ml water en 4 schepen voeding. Dit was ook al in de kraamweek toen we om de 3 uur moesten doen, wij waren soms door de wekker heen geslapen en kwam die al veel later
12 uur geleden
Reactie op marisje_luna
Die van ons is moeilijk in slaap te krijgen. Ligt gewoon met grote ogen ron ...
Ik doe altijd een rood lampje aan en dan “baarmoeder geluiden” op spotify of youtube. Leg dan voor de tijd een lekker verwarmd kruikje in bed die haal ik er uit als die erin ligt. Ook kolf ik nu mijn BV en geef ik hem dan een flesje weet natuurlijk niet of jij BV geeft😊
11 uur geleden
Onze dochter van 4 weken krijgt vaak 20:00 en 21u bv en dan om 23 en dan wilt ze weer om 00:00. Ze zit van 21 tot 23 gewoon in haar
Voor de nacht is het vaak rond 4u en 5u