17 Reacties

13 uur geleden

Onze zoon van 2 weken krijgt om 22uur een fles, dan om 3uur en dan om 7uur weer. Overdag dan om de 3 uur een fles

13 uur geleden

onze dochter van 2 weken krijgt borstvoeding maar dat is wisselend met haar in de nacht soms 3 uur soms 4 uur er tussen en overdag om de 3 uur

13 uur geleden

Reactie op Roosjeeee

Onze zoon van 2 weken krijgt om 22uur een fles, dan om 3uur en dan om 7uur ...
Mag ik vragen hoeveel die dan krijgt? Mijn zoontje slaapt nog niet vaak zoveel uurtjes achter elkaar snachts maar willen hier wel naartoe gaan werken (nu bijna 5 weken oud)

13 uur geleden

Die van ons krijgt rond 23:30 a 00:00 de laatste fles en dan komt die vanzelf weer tussen 06:00 a 07:00

13 uur geleden

Reactie op Mikelangelo

Die van ons krijgt rond 23:30 a 00:00 de laatste fles en dan komt die vanze ...
Hoeveel weken?

13 uur geleden

Jaloers op de reacties onder dit topic. Die van ons, 6 weken, komt gerust om de 2 uur. Soms zelfs om de 1.5. Dat geldt voor zowel snachts als overdag. Borstvoeding. Geen idee hoe we dit voor elkaar zouden moeten krijgen dat hij om de 3 of 4 uur of nog langer komt

13 uur geleden

Die van ons is moeilijk in slaap te krijgen. Ligt gewoon met grote ogen rond te kijken. Iemand tips? Ze wordt al ingebakerd

13 uur geleden

Reactie op Faiza Abdullahi

Hoeveel weken?
3 weken en 5 dagen

13 uur geleden

Reactie op Mikelangelo

3 weken en 5 dagen
Hier willen wij ook naar toe voordat ik weer moet werken - hoeveel ml geven jullie dan om 0:00? En hebben jullie hier iets speciaals voor gedaan of is het gewoon gelukt ?

13 uur geleden

Reactie op SylviaKHW

Hier willen wij ook naar toe voordat ik weer moet werken - hoeveel ml geven ...
Wij geven hem nu 120ml water en 4 schepen voeding. Dit was ook al in de kraamweek toen we om de 3 uur moesten doen, wij waren soms door de wekker heen geslapen en kwam die al veel later

12 uur geleden

Reactie op marisje_luna

Die van ons is moeilijk in slaap te krijgen. Ligt gewoon met grote ogen ron ...
Ik doe altijd een rood lampje aan en dan “baarmoeder geluiden” op spotify of youtube. Leg dan voor de tijd een lekker verwarmd kruikje in bed die haal ik er uit als die erin ligt. Ook kolf ik nu mijn BV en geef ik hem dan een flesje weet natuurlijk niet of jij BV geeft😊

11 uur geleden

Onze dochter van 4 weken krijgt vaak 20:00 en 21u bv en dan om 23 en dan wilt ze weer om 00:00. Ze zit van 21 tot 23 gewoon in haar Voor de nacht is het vaak rond 4u en 5u

4 uur geleden

Hier krijgt ze rond 23:00 23:30 de laatste fles en slaapt dan door tot ongeveer 06:00 soms uitschieters van 07:00. Drinkt dan haar fles en valt direct weer in slaap tot meestal 11:00. Ze is vandaag 7 weken maar doet dit eigenlijk al sinds week 2,3.

4 uur geleden

23.00 -2.30- 6.30 meestal 4 weken oud

2 uur geleden

Half 10 de laatste fles, dan vaak tussen half 4 en half 5 en dan weer om half 9. Ze is bijna 4 weken oud.

één uur geleden

Hier om 20.30 laatste fles daarna rond 2 uur en rond 6.00

één uur geleden

Ons zoontje is 10 weken oud (gecorrigeerd bijna 5) en krijgt borstvoeding. Laatste voeding rond 22:00 en komt dan meestal weer rond 04:00 en dan rond 08:00. Vannacht moest ik hem voor de eerste keer wakker maken!