30 Reacties

2 dagen geleden

Ik heb gister een hema slaapzak gekocht die met de vosjes maat 0 tot 4 maanden alleen krijg ik de armen van mijn zoontje (nu 20 dagen) bijna niet in de mouwen, de mouwen zijn veel te groot en als ik ze omsla gaat het nog erg moeilijk. Hoe doen jullie dit? Of halen jullie de mouwen er af?

2 dagen geleden

Reactie op Abietje

Ik heb gister een hema slaapzak gekocht die met de vosjes maat 0 tot 4 maan ...
Wij hebben hem omgeslagen en trekken hem iets naar boven... vind het het iets te koud zonder mouwen. Ik heb een slaapzak van iemand gekregen, ook een Hema, die is zo klein bij de mouwen dat wij hem niet aan krijgen!

2 dagen geleden

Wollen slaapzak van Reiff, die houden helemaal op temperatuur. Geen kruiken meer nodig:) onze kinderen hebben ze zomer en winter aan.

2 dagen geleden

Onze jongen van 8 weken ligt bij ons op de kamer (grootste deel van de nacht, 18-19 graden) en op zijn eigen kamer (in de vroege ochtend, 16-17 graden), slaapt in een romper korte of lange mouw (net wat hij overdag aan had) met een TOG 3.0 slaapzak van de Hema of Prenatal. We zijn daarmee begonnen met een week of 3, omdat ik het instoppen zat werd. Overdag ligt hij beneden in de box nog wel onder een dekentje. Ik raad je vooral aan om te zoeken naar een slaapzak die je zelf fijn vind in gebruik. Wij hebben er ook een van lodger, fijn met de ritsen, maar ik word simpel van de wantjes die eraan vast zitten, dus pak hem weinig, is echt de reserveslaapzak.

2 dagen geleden

Reactie op Mama-92

Onze jongen van 8 weken ligt bij ons op de kamer (grootste deel van de nach ...
Inderdaad dat instoppen 😅 Ik merk dat hij zoveel beter doorslaapt na het voeden, geen wakker jochie meer door het instoppen. Puckababy 4seizoenen moet ook een fijne zijn... Ervaring met die slaapzak toevallig?

2 dagen geleden

Reactie op Mdj98

Inderdaad dat instoppen 😅 Ik merk dat hij zoveel beter doorslaapt na het v ...
Yes,maar niet bij zo'n heel kleintje. Wij hebben die voor onze oudere zoon vanaf ongeveer 9 maanden in gebruik genomen, toen nog in roulatie met Hema slaapzakken, nu is hij bijna 2,5 jaar, laatst 94cm lang en ligt hij echt alleen nog in de puckababy (via Marktplaats en Vinted 2 van gekocht voor samen 100 euro). We zijn qua lengte nu aan het bedenken wat we doen als het over een poosje niet meer past, over naar een dekbed of de peuter variant van 130cm kopen.

2 dagen geleden

Reactie op Mama-92

Yes,maar niet bij zo'n heel kleintje. Wij hebben die voor onze oudere zoon ...
Volgens mij is die slaapzak ook vanaf zes maanden.. Ah ja, slaapzak lijkt me heerlijk voor kids. Ik zou het zelf ook wel willen

2 dagen geleden

Reactie op Abietje

Ik heb gister een hema slaapzak gekocht die met de vosjes maat 0 tot 4 maan ...
Ik heb de mouwen eraf gehaald en dan ligt hij in alleen een lange mouwen romper erin. Heeft koude handjes, maar lijkt verder goed op temperatuur. Als het verder afkoelt doe ik hem een boxpakje of pyjama eronder aan

2 dagen geleden

Reactie op mimi315

Ik heb de mouwen eraf gehaald en dan ligt hij in alleen een lange mouwen ro ...
Ik denk dat ik de mouwen er ook afhaal en kijk hoe dat gaat, ik had hem een lange mouw romper aan en zijn kleding van overdag er in

2 dagen geleden

Onze kleine(bijna 6 weken) ligt nu een aantal in de puckababy newborn slaapzak en slaapt al die nachten helemaal door. Heb het idee dat die buikband m geborgenheid geeft. Ik leg m gewoon met z'n kleren van de dag in de slaapzak. Misschien nog een kruik in zn bedje leggen als z'n temperatuur wat aan de lage kant is.