14 Reacties

7 maanden geleden

Lees mee

7 maanden geleden

Lees mee

7 maanden geleden

Je kan hem ook andersom aan doen. Dus de ritsen van de rug. Dit doen ouders wel eens bij kindjes die de ritsen open maken 鈥榮 nachts 馃槣

7 maanden geleden

Reactie op MamavanLuca

Je kan hem ook andersom aan doen. Dus de ritsen van de rug. Dit doen ouders ...
Ah ja, deden wij op t werk ook wel eens! Maar ik vind m dan vaak zo hoog in t nekje zitten 馃

7 maanden geleden

Ik heb een slaapzak met de rits aan de zijkant.

7 maanden geleden

Reactie op Nellynel

Ik heb een slaapzak met de rits aan de zijkant.
waar is die van? :)

7 maanden geleden

Reactie op Milou1210

waar is die van? :)
Primark鈽猴笍

7 maanden geleden

Bemini slaapzakken hebben een rits aan de zeikant en de wollen slaapzakken van Reiff

7 maanden geleden

Ik heb de bemini slaapzak met rits aan de zijkant

7 maanden geleden

Mijn zoontje heeft tot 2 jaar in een 4 seizoenen slaapzak van puckababy geslapen. Hij slaapt ook altijd op zijn buik. Ging prima met 2 ritsen Mijn dochter slaapt nu ook in die slaapzak en slaapt ook af en toe op haar buik.

7 maanden geleden

Wij hebben die puckababy gekocht, ben er eigenlijk heel blij mee. Ook een buikslaper en lijkt er geen last van te hebben.

7 maanden geleden

Onze dochter heeft tot 2,5 jaar op der buik geslapen in der Puckababy 4 seizoenen en sliep heerlijk erin.

7 maanden geleden

De kik heeft ook slaapzakken met rits aan de zijkant! Ik zweer jij goedkope aangezien onze vriend elke dag wel een schone aan moet ivm spugen dus heb verschillende diktes etc in het assortiment!馃お

7 maanden geleden

Mijne gaat gewoon op z鈥檔 buik liggen, interesseert hem niks dat er een rits in zit 馃槤