6 Reacties
2 uur geleden
Als het zo heftig is dat er bloedneuzen aan te pas komen zou ik contact opnemen met de huisarts of met de kinderarts/neonatoloog (als je zoontje prematuur is en jullie er nog onderbehandeling zijn) wellicht gaat het om iets simpels als een oorontsteking, maar ik zou hier toch wel even voor overleggen
2 uur geleden
Is hij ziek geweest? Wij hadden dit vorige week ook. Het was niet te doen en zo zielig. Bleek dat ze mega erge oorontsteking had waardoor slapen enorm veel zeer deed. Ze sliep ook nergens meer, ik kreeg haar met geen mogelijkheid rustig. Er was niks te zien qua symptomen. Ze was ervoor wel ziek geweest dus waarschijnlijk daardoor ontstaan. Hier hielp niks behalve antibiotica en toen na 1 dag werd het gelukkig beter. Ik zou sowieso adviseren naar de huisarts te gaan om dingen uit te sluiten!
Merk je voor de rest iets anders? Eet en drinkt hij wel normaal? Goede plas en poepluiers? Geen koorts oid? Evt paracetamol geprobeerd?
2 uur geleden
Reactie op Jezzica93
Is hij ziek geweest? Wij hadden dit vorige week ook. Het was niet te doen e ...
Hij drinkt zijn speciale voeding niet meer en ook geen pap meer Hij krijg voornamelijk brood fruit en avond eten en ma茂s stengels maar verder niks 馃槖 het is al een groot gezeur met voeding al vanaf het begin 馃槪
2 uur geleden
Reactie op LauraLove
Als het zo heftig is dat er bloedneuzen aan te pas komen zou ik contact opn ...
Ik ga morgen de huisarts bellen en na vraag doen en anders bel ik Onze kinderarts misschien weet zij iets
1 uur geleden
Reactie op EerlijkeWolf394920
Hij drinkt zijn speciale voeding niet meer en ook geen pap meer Hij krijg v ...
Dan zou ik toch voor de zekerheid zijn oortjes na laten kijken. Bij mij dronk ze namelijk ook niks meer toen, mn omdat het zuigen veel zeer deed. Ik heb toen wat drinken met een lepel gegeven en dat ging dan weer wel. Heeft hij nog wel veel plasluiers? En heb je het idee dat hij pijn heeft of andere symptomen? Ik zou iig morgenvroeg meteen bellen met de huisarts en desnoods als je het niet vertrouwd de huisartsenpost bellen vanavond. Heb ik toen ook gedaan en toen kreeg ik wat tips. Ik kon toen de volgende dag (op een zondag) meteen langs komen.
43 minuten geleden
Reactie op EerlijkeWolf394920
Ik ga morgen de huisarts bellen en na vraag doen en anders bel ik Onze kind ...
Heeft hij toevallig reflux (gehad?) Gezien je aangeeft dat hij speciale voeding krijgt, misschien vragen of ze daar verder onderzoek naar kunnen doen gezien het nu wel minder tot weg zou moeten zijn