9 Reacties
24 dagen geleden
Hier hetzelfde met ons dochtertje.. iedere avond is het raak ze raakt dan ook helemaal in paniek. Ik weet ook niet zo goed wat te doen ze is nu 16 dagen
24 dagen geleden
Geen idee of dit ook bij jullie kindjes zal werken, maar hier kwamen we er al snel achter dat ze beter slaapt met herrie. Als wij geen radio op haar kamer aanzetten dan is ze met 5min wakker😅
Oh en een slaapzak werkt ook want anders trapt ze zichzelf wakker
24 dagen geleden
Geen nieuwe tips maar mogelijk wel wat troost. Wij hadden dit ook. Overdag ging het goed maar savonds gillen als ze niet bij een van ons was. De cosleeper werd helemaal niet geaccepteerd, maar na 3,5 was het opeens goed en accepteerde ze zowel de cosleeper als nestje zolang een van ons in de kamer is.
Wat wij standaard deden:
- wel iedere avond een paar keer proberen weg te leggen in de cosleeper
- baarmoeder geluiden aan bij de cosleeper
-cosleeper op reflux stand gezet
- uur eerder voor de slaaptijd al naar boven om prikkels te minimaliseren
-grote/ lange voeding aan de borst voor de nacht begint
Ze valt nog wel op mij in slaap ivm reflux maar kan daarna gewoon weggelegd worden.
Blijven proberen dus. You've got this!
23 dagen geleden
Kijk even of je dochtertje in een banaanhouding ligt of dat je merkt dat ze altijd naar een kant ligt. Mijn 1e wilde ook alleen op mij totdat we er na 5 weken achter kwamen dat ze een verkeerd geschoten nekwerveltje had door de bevalling. Na een behandeling door een manueel kinderfysiotherapeut konden we haar inbakeren en lekker wegleggen in de nacht. Overdag lukte dat helaas niet omdat ze al zo gewend was aan op de borst liggen. Maar hier was het ook gelijk huilen zodra ze weg werd gelegd maar ze had dus gewoon pijn.