13 Reacties
5 dagen geleden
Die heb ik dus maar ben ik sinds twee dagen mee gestopt. Omdat de productie en tsr zo sterk zijn in het begin verloor ik vaccuum en kreeg ik er juist tepelkloven van...
Ben nu twee dagen gestopt met de tepelhoedjes en de kloven zijn eindelijk bijna weg. Ik durf er niet weer aan te beginnen..
5 dagen geleden
Reactie op RobinB122
Tepelhoedje en druk op je borst geven alsof je de melk eruit duwt zeg maar ...
Dit is dan helaas een tijdelijke oplossing toch? Het lost de aanhap niet op
5 dagen geleden
Reactie op Anoniem_97
Dit is dan helaas een tijdelijke oplossing toch? Het lost de aanhap niet op ...
Dit doe ik nu al zoon week op advies van lactatiekundige door te korte tongriem en lipbandje was ze constant aan het struggelen. Ze heeft niks gezegd over tijdelijke oplossing haha maat hier werkt het in elk geval. Mijn kleine moet nog leren goed aan te happen gaat steeds beter
5 dagen geleden
Reactie op RobinB122
Dit doe ik nu al zoon week op advies van lactatiekundige door te korte tong ...
Maar hoe leer je het aanhappen dan? Probeer je het ook af en toe zonder tepelhoedje of ben je van plan om dit in de toekomst te doen?
5 dagen geleden
Reactie op Caglatt
Ik doe het namelijk ook altwee dagen werkt heel goed voor mij
Om welke reden gebruik jij een tepelhoedje? Vanwege te slappe borsten, tepelvorm of te sterke tsr?
4 dagen geleden
Reactie op Anoniem_97
Maar hoe leer je het aanhappen dan? Probeer je het ook af en toe zonder tep ...
Jaa ik leg haar meerdere keren zonder aan soms lukt het soms niet of ik laat haar halverwege de borst mijn tepel los laten en dan opnieuw aanleggen zonder ideaal is het nog niet maar zo probeer ik het te oefenen met haar!
4 dagen geleden
Reactie op RobinB122
Jaa ik leg haar meerdere keren zonder aan soms lukt het soms niet of ik laa ...
Ah oke! Oefening baart kunst! Bij mij lukt het niet met ivm vaccum en hetis te pijnlijk zonder ivm te klein mondje
4 dagen geleden
Reactie op Mamavanzoons
Helpt het je borst goed voor te vormen? Of evt een nipple flip?
Ja en nee. Ik heb dat geprobeerd en aanhappen lukt dan wel.. maar niet diep genoeg. Hij klemt zijn kaken veel te erg waardoor ik pijn heb. Ik twijfel of zijn aanhap te klein is of dat hij gewoon klemmend drinkt.
4 dagen geleden
Reactie op Anoniem_97
Ja en nee. Ik heb dat geprobeerd en aanhappen lukt dan wel.. maar niet diep ...
Ik zou even een lactatiekundige mee laten kijken!