8 Reacties

één maand geleden

Vind dat wel een heel vreemde kleur. Zou zeker eens bellen!

één maand geleden

Het lijkt wel meconium houdend vruchtwater, dat had ik ook, alleen iwas net wakker, en heb het niet gigantisch goed bekeken, ik hoorde en voelde mn vliezen zelfs knappen dus ik had geen twijfel, ik zou wel gaan bellen!

één maand geleden

Ik heb gebeld. Foto gestuurd en verloskundige komt langs om te kijken. Ooh ik hoop zo dat kleine niet gepoept heeft 🥹🥹…. Ben gelijk ongerust of hij nog wel goed beweegt.. ik hoor zo vast meer 😬. Verloskundige dacht op basis van de foto’s in 1e instantie wel afscheiding maar wil ook het vocht nog wel even bekijken. (Ik heb echt nog nooit zulke afscheiding bij mijzelf gezien 🙈🙈)

één maand geleden

Reactie op an dreams

Ik heb gebeld. Foto gestuurd en verloskundige komt langs om te kijken. Ooh ...
Stel dat het wel vruchtwater is. Er was bij ons niks aan de hand. De kans is gelukkig niet heel groot dat er echt iets mis is. En nog een positief randje, als het wel zo is, heb je je kleine vandaag nog op je borst🥰

één maand geleden

Er was niks aan de hand 😅. Voel me toch opgelaten dat verloskundige dan voor niets komt zo in het weekend, maar ik had dit echt nog nooit eerder gezien… waarschijnlijk combinatie van waterige afscheiding met slijmprop. Slijmprop kan bij iedereen er heel anders uitzien dus dat gele was niet gek. In ieder geval geen vruchtwater, ook geen infectie ❤️🙏🙏. Nou ja, in ieder geval 1e teken dat iets aan het rommelen is daar beneden 😝🙈🙈🙈

één maand geleden

Reactie op an dreams

Er was niks aan de hand 😅. Voel me toch opgelaten dat verloskundige dan vo ...
Ik snap wel dat je je bezwaard voelt, alleen beter onvoor niks te bellen dan dat t wel meconium houdend vruchtwater was!

één maand geleden

Update: in de avond kwam er nog een keer slijmspul/prop uit… en rond 8 uur braken ook mijn vliezen! Alken kwam er toen uit 🙈. Door poep in het vruchtwater moest ik naar zh; 6 uur later was onze zoon er ❤️❤️❤️❤️

één maand geleden

Reactie op an dreams

Update: in de avond kwam er nog een keer slijmspul/prop uit… en rond 8 uur ...
Gefeliciteerd!!