17 Reacties
4 maanden geleden
Wij hadden voor de oudste zo'n giant cupcake laten maken, gaan we nu ook weer doen 😊

4 maanden geleden
Ik maak er zelf 1. Maar moet nog opzoek voor een gezond recept voor taart bodem en iets van crème wat hij op kan eten.
4 maanden geleden
Reactie op 26februari
Wij hadden voor de oudste zo'n giant cupcake laten maken, gaan we nu ook w ...

Wow mooi. Wat betaal je daar voor? 🙈
4 maanden geleden
Reactie op _xkb
Wij hadden er een van de Hema vorige keer, kon ik zelf versieren, ga ik dit ...
Die kale slagroom taart bij Hema hebben ze alleen niet meer :(
4 maanden geleden
Reactie op _xkb
He verdorie ik zie het nu idd! Dan wordt het een dripcake of ik ga kijken w ...
Slagroom confetti hebben ze wel.. voor €15. Denk dat ik die ga doen
4 maanden geleden
Reactie op AccurateLibel827643
Wow mooi. Wat betaal je daar voor? 🙈
€30,- was het. Zal nu denk nog wel iets verhoogd zijn. Opzich wel prijzig voor wat je er mee doet maar wij vonden het wel waard met de mooie foto's die we konden maken tijdens het moment. 😊
4 maanden geleden
Reactie op 26februari
€30,- was het. Zal nu denk nog wel iets verhoogd zijn. Opzich wel prijzig v ...
Ja dat is waar! Ziet er heel leuk uit
4 maanden geleden
Ik ga cupcakes maken met een creme topping die ik er op spuit. Ik maak gewoon een ongezonde variant. Die ene keer dat mijn dochter het eet vind ik dat niet zo erg. Wel zo makkelijk ook voor het bezoek. Iedereen hetzelfde😂
We twijfelen wel nog over een slagroomtaart voor een moment met zn 3en en dat we dan leuke fotos kunnen maken. We denken dat ze met bezoek erbij niet zo enthousiast gaat doen en dat is nou juist het leukste.
4 maanden geleden
Reactie op lisannerosendahl
Ik ga cupcakes maken met een creme topping die ik er op spuit. Ik maak gewo ...
Wij doen de cakesmash ook alleen met elkaar. Bij de oudste ook zo gedaan en daardoor lukte de foto's echt super goed, de foto's konden we toen gebruiken voor de uitnodiging van zn feestje 😊
4 maanden geleden
Wat een leuk topic! Ik heb nog geen recept maar wel zelf iets maken dat ook niet al te ongezond is, waarschijnlijk wordt het een soort van carrot cake met minder suiker. Ons ventje houdt wel van eten (en ermee meppen en gooien) dus denk dat hij wel los gaat dan 🙃