16 Reacties
23 dagen geleden
Hier hetzelfde , we hebben nu optibac gekocht kijken of dit gaat helpen.
23 dagen geleden
Hier net zo, jgz zei gister dat het vaker voorkomt dat het erger word in de avond & nacht... Wij gebruiken sinds vandaag de kruidvat darmkrampjes druppels dus kan er nog niks over zeggen.. wat hier ook enigzins helpt is lang rechtop houden na de voeding en daarna op de zij tegen mij aanleggen (buik tegen mij aan) dat het wat druk erop geeft en na ongeveer een half uur kan ik hem dan neerleggen
23 dagen geleden
Ja hier ook, begint rond 8/9 uur en dan tot halverwege de nacht.. wat gek he dat dat alleen in de avond nacht is?
Wij geven trouwens hier niets voor. Het is gewoon veel knuffelen, wiegen, masseren etc
We gaven wel al probiotica omdat ons mannetje aan de antibiotica heeft gelegen. Heb vandaag een andere soort besteld die stammen bevat die ook bewezen effectief bij krampjes zouden zijn. Ben benieuwd wat dat doet..
22 dagen geleden
Reactie op FWx
Ja hier ook, begint rond 8/9 uur en dan tot halverwege de nacht.. wat gek h ...
Ben benieuwd welke het is. Hier ook probiotica omdat hij antibiotica heeft gehad,maar hier vandaag 2 weken oud en ineens heel de dag last van krampjes
22 dagen geleden
Reactie op marije20242024
Ben benieuwd welke het is. Hier ook probiotica omdat hij antibiotica heeft ...
Vitortho Probiotica Poeder met FOS Kind
Beginnen met een mespuntje en dan zo opbouwen naar een volledige dosering.
Ik krijg het morgen binnen dus zelf nog geen ervaring mee hoor
22 dagen geleden
Heel herkenbaar. Overdag nergens last van en slaapt ze als een roosje, geen krampjes na de voedingen. En in de avond begint de ellende. De nachten vliegen om zonder slaap, voel me zo moe! Ik gebruik Sab Simplex maar eerlijk gezegd merk ik geen verschil... Houdt vol, je bent niet alleen! Het wordt eens echt beter! Sterkte!
22 dagen geleden
Hier hetzelfde met onze 1,5 week oude zoon. Overdags nergens last van maar in de nacht is het elke keer weer raak. Ik gebruik infacol kan niet zeggen of het echt helpt. Veel troosten, wiegen, buik op buik contact houd hem een beetje stil, ook hebben we al eens gewandeld met de kinderwagen daar werd hij ook rustig van. Uiteindelijk gaat het na een paar uur over en valt hij in slaap. Ik denk dat alle ouders dit moeten doorstaan hoe pittig het ook is helaas.
19 dagen geleden
Reactie op Yfffff
Wij gebruikte eerst sab simplex, maar dat was iets te heftig voor onze zoon ...
Mag ik vragen hoezo heftig? Wij hebben dit gekocht maar nog niet gebruikt