4 Reacties
één maand geleden
Herkenbaar. Ik geef borstvoeding dus ik heb geen precieze hoeveelheden, maar mijn zoontje is anderhalve week. Hij drinkt dan aan een kant en valt in slaap voordat ik de andere kant kan aanbieden. Ook tussendoor zijn luier verschonen wordt ie niet wakker genoeg van. Aan de productie ligt het niet. De ene keer slaapt hij zo vier uur door op een borst, de andere keer wilt ie na twee uurtjes meer gevoed worden. Denk dat kindjes soms gewoon even meer behoefte nodig hebben aan wat extra's?
Geen idee hoor, maar ik ken het en lees graag even mee.
één maand geleden
Herkenbaar. Hier begint het precies rond 2,5/3 na de voeding. We denken dus honger. Maar twijfelen soms ook met krampjes… we gaan nu forte voeding proberen omdat hij al 7 x 120 drinkt en dus alsnog na 2,5 uur honger lijkt te hebben…
één maand geleden
Is het niet eerder zuigbehoefte dan honger? Lijkt heel erg op elkaar met happen.
Met krampjes kan het ook helpen om ze een speentje te geven ipv drinken.
Voed je via een schema of op verzoek? Mijn dochters krijgen om de 3 uur nog voeding, ik maak ze hiervoor ook wakker.
Als ik steeds blijf voeden na 2 uur terwijl ze krampjes hebben, krijgen de darmen geen rust want die krijgen weer een nieuwe prikkel van opnieuw voeden.
Bij twijfel neem contact op met her consultatiebureau!