17 Reacties
één dag geleden
Hey!! Ik denk reflux inderdaad. Ik heb een filmpjes van ons zoontje die dit ook doet. Als je behoefte hebt en wilt zien of het soort van gelijk iets is, plaats ik hem
één dag geleden
Reactie op RobinB122
Jaa herken het zeker! Onze dame heeft dat sinds haar tongriem is gelasserd ...
Mijn zoontje ook precies na het tongriempje en lipbandje.. 🥺
één dag geleden
Hij zoontje heeft dit ook en bij hem bleek het het rs virus te zijb
19 uur geleden
Reactie op Vanienie
Ach echt ontzettend naar hè…Als je wil heel graag dan kan ik het vergelijke ...
Ik zie dat je alleen foto’s kan delen.. ik heb je vriendschapsverzoek gestuurd, misschien kan het via daar en anders stuur ik wel wat fotos
19 uur geleden
Ik wil niemand bewust ongerust maken maar bij mijn dochter begon het ook met deze klachten, lichte verkoudheid en moeite om haar slijm en speeksel weg te krijgen. Bij haar hebben ze ook haar tongriem gekleefd maar heb hier tot nu toe geen link mee gelegd. In ieder geval verergerde bij ons de situatie dat ze haar slijm echt niet kwijt kon en in ademnood kwam. In de avond en nacht verergerde dit. Wij hebben uiteindelijk aan de bel getrokken bij de huisarts en liggen nu al 2 nachten met haar in het ziekenhuis en krijgt ze onder andere extra zuurstof toegediend. Ze denken aan kinkhoest ondanks dat ik de 22 weken prik heb gehaald of het rs virus. Eea staat nu op kweek en ze heeft meerdere hoestaanvallen per dag. Wij hebben nu geleerd in het ziekenhuis om ons kindje rechtop neer te zetten op onze bovenbeen en het hoofdje een beetje naar voren te buigen wat je met je vingers ondersteunt bij haar wangen zodat het slijm en de hoest los kan komen. En we krijgen hier het advies om niet op haar rug te kloppen omdat dit de slijm vorming verhoogd. Mogelijk heb je er iets aan mocht je merken dat je kindje het niet zelf kan ophoesten en volg je intuïtie door de huisarts te bellen als je het niet vertrouwd.. hebben wij achteraf te lang mee gewacht :)
19 uur geleden
Reactie op Vanienie
Wat waren de symptomen bij jouw zoontje?
In de eerste instantie alleen een snottebel en wat kwijlen. Hij is met 34 weken geboren en we waren net thuis dus heb de neonatologie terug gebeld en we moesten meteen naar de spoed komen. Binnen een uur lag hij aan de beademing en is hij opgenomen in het ziekenhuis
16 uur geleden
Reactie op Max123456
Mijn dochter heeft hier volgens mij ook last van, zou je mij eventueel ook ...
Ja tuurlijk! Ik stuur je vriendschapsverzoek en dan even mijn Facebook! Dan kun je mij een berichtje sturen. Kan via hier namelijk geen video’s sturen