19 Reacties

7 maanden geleden

Waar ik enthousiast over was* 😅

7 maanden geleden

Grote hit hier vtech speelpret olifant! Kan die zich uren mee vermaken 🥰

7 maanden geleden

Deze lag pas bij de action! Echt een hele grote hit hier ze speelt er elke dag mee ze vind dit echt heel leuk😁

7 maanden geleden

Deze lag pas bij de action! Echt een hele grote hit hier ze speelt er elke ...
En ik weet dat er 12+maanden op staat maar het gaat heel goed ze vind het heel leuk dat er verschillende liedjes uit komen! En ik heb het handvat met een tayrap vast gemaakt aan de box zodat die niet weg kan

7 maanden geleden

En dit vind m'n dochtertje ook geweldig vooral die egel🤩

7 maanden geleden

Little Dutch en Done By Deer speelgoed vindt hij leuk. En alles wat rammelt en geluid maakt. Grote hit is hier Freddy de Vuurvlieg! Knuffeldoekjes vindt hij (nog) niet leuk.

7 maanden geleden

Hit: • Kubus, knisperboekje en wagenhanger en loopkar van Little Dutch, die goose variant • aap rammelaar die bij de playgro babygym zat • sensorische ballen, vind ie leuk om op te bijten maar ook om weg te laten rollen en er achteraan "kruipen" • van die oldschool rammeldingen (zie foto) • O'ball autotjes • fisher price autotje (op de foto op de achtergrond) • mijn spiraal haarelastiek 😂 • de boog los van de playgym 🙈 Mis: • 0 interesse in knuffeltjes of knuffeldoekjes 🙁 • niet alle knisperboekjes zijn leuk • tissuebox •

7 maanden geleden

Hit: Fisher price keyboard Vtech kubus bumba Miss: Sophie de giraf

7 maanden geleden

Grote hit hier is de papegaai van playgro. Die kan je handig overal ophangen. Een andere grote hit is de bendy ball van playgro. Hij heeft erdoor leren tijgeren. Hij is ook helemaal fan van badspeeltjes met rammelaar erin. Ook helemaal fan van zn ballenbak en alle ballen daarin. En natuurlijk alles wat geen speelgoed is, pollepel, bordje, bestek etc🤣 Missers zijn hier vooral knuffels, knuffeldoekjes (op zn ene vaste knuffeldoekje jn bed na).

7 maanden geleden

Reactie op Dev7784

Grote hit hier is de papegaai van playgro. Die kan je handig overal ophange ...
Oeh leuke ballenbak, welke is dat?:)

7 maanden geleden

Baby gym was een domper hier, vond ie niks aan.. Die bij zn oma vond ie echter helemaal leuk😂 Verder speelt ie eigenlijk met alles wat ie heeft wel en koop ook niks bij gezien hij zich prima vermaakt.. Met oa rammelaar, knisperboekjes/knuffeltje, knuffels

7 maanden geleden

De Ikea-babygym is (was?) hier een hit, net als alles met wielen (whut? Wij voeden totáál niet genderstereotyp op!). Verder Sophie de Giraffe, knisperboekjes, houten blokjes en sinds kort is een bepaalde rammelaar echt het einde! Minder leuk: knuffels, zachte blokken (die maken geen herrie als je ze op de vloer mept), silicone stapeltoren.

7 maanden geleden

Reactie op soundofwaves

Oeh leuke ballenbak, welke is dat?:)
Ik heb hem gehad.. geen idee. Ga wel even zoeken

7 maanden geleden

Leuke! Handig dat er ook een boog bij zit ook. Hij vind van die ballen erg leuk dus dit is top, thx!

7 maanden geleden

Tomy’s verrassingseierrn zijn hier echt altijdddd een hit

7 maanden geleden

Stapelbakjes en blokken kubus is hier een hit. En de piano/drum baby muziek instrument?😅 Complete misser is alle stoffen boekjes en blokken. En de tamboerijn van v-tech. Ook voor de ouders echt wat een irritant onding en baby steeds super overprikkeld.

7 maanden geleden

Reactie op Jlbabs

Tomy’s verrassingseierrn zijn hier echt altijdddd een hit
Daar speelt mijn zoontje van 2,5 nog steeds heel graag mee! 🥰

7 maanden geleden

Kruidvat stapel bekers. Hele dag met die dingen overal tegenaan te tikken, omgooien als ik een toren bouw. Je kan er op kauwen. Ze kunnen in elkaar en uit elkaar. Je kan ze tegen elkaar aanslaan. Paar euro 😂