19 Reacties
7 maanden geleden
Deze lag pas bij de action! Echt een hele grote hit hier ze speelt er elke dag mee ze vind dit echt heel leuk😁

7 maanden geleden
Deze lag pas bij de action! Echt een hele grote hit hier ze speelt er elke ...

En ik weet dat er 12+maanden op staat maar het gaat heel goed ze vind het heel leuk dat er verschillende liedjes uit komen! En ik heb het handvat met een tayrap vast gemaakt aan de box zodat die niet weg kan
7 maanden geleden
Hit:
• Kubus, knisperboekje en wagenhanger en loopkar van Little Dutch, die goose variant
• aap rammelaar die bij de playgro babygym zat
• sensorische ballen, vind ie leuk om op te bijten maar ook om weg te laten rollen en er achteraan "kruipen"
• van die oldschool rammeldingen (zie foto)
• O'ball autotjes
• fisher price autotje (op de foto op de achtergrond)
• mijn spiraal haarelastiek 😂
• de boog los van de playgym 🙈
Mis:
• 0 interesse in knuffeltjes of knuffeldoekjes 🙁
• niet alle knisperboekjes zijn leuk
• tissuebox
•

7 maanden geleden
Grote hit hier is de papegaai van playgro. Die kan je handig overal ophangen. Een andere grote hit is de bendy ball van playgro. Hij heeft erdoor leren tijgeren.
Hij is ook helemaal fan van badspeeltjes met rammelaar erin. Ook helemaal fan van zn ballenbak en alle ballen daarin.
En natuurlijk alles wat geen speelgoed is, pollepel, bordje, bestek etc🤣
Missers zijn hier vooral knuffels, knuffeldoekjes (op zn ene vaste knuffeldoekje jn bed na).

7 maanden geleden
Reactie op Dev7784
Grote hit hier is de papegaai van playgro. Die kan je handig overal ophange ...

Oeh leuke ballenbak, welke is dat?:)
7 maanden geleden
De Ikea-babygym is (was?) hier een hit, net als alles met wielen (whut? Wij voeden totáál niet genderstereotyp op!). Verder Sophie de Giraffe, knisperboekjes, houten blokjes en sinds kort is een bepaalde rammelaar echt het einde! Minder leuk: knuffels, zachte blokken (die maken geen herrie als je ze op de vloer mept), silicone stapeltoren.
7 maanden geleden
Reactie op soundofwaves
Oeh leuke ballenbak, welke is dat?:)
7 maanden geleden
Reactie op Dev7784
Got it haha! https://www.amazon.nl/KINDEREO-schildpad-belevenisdeken-kruipd ...
Leuke! Handig dat er ook een boog bij zit ook. Hij vind van die ballen erg leuk dus dit is top, thx!