12 Reacties

7 maanden geleden

Kleed omdat ze de puzzelmat uitelkaar trok maar is wel hygiënischer

7 maanden geleden

Ik twijfel hier ook om iets aan te schaffen, maar we hebben een gewoon sierkleed en als ik haar erop leg is ze er binnen 1 sec alweer af 🤣 Is t de moeite waard om dan te investeren in een speelkleed/mat?

7 maanden geleden

Wij hebben bij de oudste gekozen voor een puzzelmat van Eeveve. Lekker stevig en makkelijk schoon te houden. Die ligt hier eigenlijk standaard en spelen ze allebei op, nu hij tijgert gaat hij er natuurlijk soms ook wel af. Denk dat een kleed net zo prima kan, ligt ook maar aan wat je zelf fijn en mooi vindt en hoeveel je er aan kwijt wilt 😊

7 maanden geleden

Reactie op Milou1210

Ik twijfel hier ook om iets aan te schaffen, maar we hebben een gewoon sier ...
Ik zou zeggen van niet. Ze blijven toch niet (lang) meer liggen

7 maanden geleden

Ik was heel blij met het grote speelkleed van lovebylily.. maar inmiddels ligt het grotendeels voor de sier 😂 hij ligt er 2seconden op en dan gaat hij de kamer door.. Wat hij dan wel weer heel leuk vind is onder het kleed gaan liggen of zichzelf er in rollen 😂

7 maanden geleden

Wij hebben een mat, omdat we een harde vloer hebben, en hij begon te rollen van het boxkleed… hij kan nu beetje rond rollen zonder dat ik bang hoef te zijn dat hij met koppie op de tegels knalt

7 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/p/opvouwbare-baby-speelmat-dubbelzijdig-speelkleed-incl-opbergtas-180x200x1-5cm-foam-mat-oceaan-dino-grijs/9300000189128641?referrer=socialshare_pdp_androidapp Wij hebben deze liggen :) zelfde ondergrond als een puzzelmat maar groter en makkelijker op te bergen :) en ook niet uitelkaar te halen :)

7 maanden geleden

Wij hebben beide. In elke slaapkamer een speelkleed en een puzzelmat en in de woonkamer 2 speelkleden en 1 puzzelmat. Zodat ze naar hartelust kunnen spelen en ontdekken en echt hun eigen plekje hebben om dat te doen. Geen spijt van dat we beiden hebben! De ene keer spelen ze op het kleed en dan weer op de mat, soms samen, soms alleen. 😊

7 maanden geleden

Reactie op Milou1210

Ik twijfel hier ook om iets aan te schaffen, maar we hebben een gewoon sier ...
Mijn oudste van bijna 3 speelt nog steeds het liefst op het kleed (wij hebben een foam mat). Ondanks dat we vloerverwarming hebben is de mat toch favoriet! Ze rollen en kruipen er nu misschien vanaf, op latere leeftijd is het een fijne plek om op te spelen. Mijn zoontje bouwt er treinbanen en speelt er met duplo. We vouwen de mat samen en laten alle duplo zo de opbergbox in glijden. Kortom, misschien nu nog niet heel veel speelwaarde, op latere leeftijd zeker wel!

7 maanden geleden

Wij hebben de puzzelmat! Dochter spuugt nog altijd veel en scheelt een hoop schoonmaakwerk.

7 maanden geleden

Ik heb deze, 150x200 is een speel foam mat die ook opgevouwen kan worden en een vochtig doekje erover heen en hij is zo schoon! Je kan hem ook meenemen na buiten, zit ook een draagtas bij mocht je hem ergens anders mee na toe willen nemen, vind hem ideaal!