39 Reacties
10 dagen geleden
Wij zitten ook in sprong 1 denk sinds vandaag. Erg onrustig meer huilen. Net in draagdoek sliep hij wel 2 uren achter elkaar. We moeten doorbijten….
Iemand ervaringen hoelang deze sprong duurt?
10 dagen geleden
Hoe oud zijn jullie kleintjes? Hier ook sinds vandaag echt ellende.. nacht ging prima! Maar van 10 tot 13 heeft ie aan de borst gehangen, kon m niet wegleggen maar ook geen speentje geven oid… daarna heeft ie ook nauwelijks geslapen. Wil alleen licht slapen op mij, hoop dat de nacht wel goed gaat 😅
10 dagen geleden
Reactie op plantje90
Hoe oud zijn jullie kleintjes? Hier ook sinds vandaag echt ellende.. nacht ...
Die van mij is nu 4 weken en 2 dagen.
10 dagen geleden
Hier is het vandaag ook echt heftig. Veel huilen en erg onrustig. Hoop dat het sprongetje snel over is
8 dagen geleden
Ik denk hier ook, volgens de oei ik groep app zou ze eruit zijn maar ze is sinds gisteren stuk onrustiger en slaapt heel weinig overdag.. Vandaag ook meer huilerig..
8 dagen geleden
Reactie op tes manuaal
Ik denk hier ook, volgens de oei ik groep app zou ze eruit zijn maar ze is ...
4+3 is ze vandaag!
5 dagen geleden
Wij zitten er sinds een deze dagen in. Wat heftig! Vannacht om het uur wakker of überhaupt niet willen slapen. Behoorlijk pittig en was vergeten dat dit sprong 1 kan zijn. Hadden in ons hoofd rond 6 weken huilpiek. Maar alles over sprong 1 klopt bij ons kindje. Lees bij jullie dat het paar dagen geleden als is begonnen. Hoe is het nu?
4 dagen geleden
Hier hetzelfde sinds 3 dagen.. 5 weken + 5 dagen oud. Is 8 okt geboren, was 20 okt uitgerekend. Dus volgens de Oei ik groei app zou sprong 1 pas over 3 dagen komen.. Is niet te hopen🙈. We dachten eerst dat het door krampjes kwam. Ook volgens mij. Maar veel huilen, overstrekken, overdag niet willen slapen. En hierdoor ook z'n voedritme in de war. Radeloos word je ervan 🥹. Op een gegeven moment weet je echt niet meer wat er nou is. En hij zelf ook niet. Zo zielig 🥲