39 Reacties

10 dagen geleden

Sprongetjes zijn echt ruk! Helaas geen tips behalve veel knuffelen en jezelf niet gek laten maken.
Wij zitten ook in sprong 1 denk sinds vandaag. Erg onrustig meer huilen. Net in draagdoek sliep hij wel 2 uren achter elkaar. We moeten doorbijten…. Iemand ervaringen hoelang deze sprong duurt?

10 dagen geleden

Hier wilde er eentje een paar dagen terug elk uur aan de borst - en overdag niet in slaap te krijgen dus ik vermoed dat het hier ook gaande is 🙃

10 dagen geleden

Hier ook in sprong 1! Al bijna een week. Veel huilen, vooral in de avond. Echt ontroostbaar. Sinds vandaag gaat het iets beter. Helaas geen tips, volhouden 😅

10 dagen geleden

Hoe oud zijn jullie kleintjes? Hier ook sinds vandaag echt ellende.. nacht ging prima! Maar van 10 tot 13 heeft ie aan de borst gehangen, kon m niet wegleggen maar ook geen speentje geven oid… daarna heeft ie ook nauwelijks geslapen. Wil alleen licht slapen op mij, hoop dat de nacht wel goed gaat 😅

Reactie op plantje90

Hoe oud zijn jullie kleintjes? Hier ook sinds vandaag echt ellende.. nacht ...
Die van mij is nu 4 weken en 2 dagen.

10 dagen geleden

Reactie op PrikkelendeHemelsblauw630562

Wij zitten ook in sprong 1 denk sinds vandaag. Erg onrustig meer huilen. Ne ...
Een week ongeveer

10 dagen geleden

Hier is het vandaag ook echt heftig. Veel huilen en erg onrustig. Hoop dat het sprongetje snel over is

10 dagen geleden

Reactie op plantje90

5 weken - vandaag ook weer vanaf 15:00 elk uur aan de borst gelegen en tussendoor huilen 😅 hopelijk is t morgen een betere dag

9 dagen geleden

Reactie op plantje90

5 weken en 5 dagen!

9 dagen geleden

Reactie op lor41196

5 weken en 5 dagen!
Ja hier 5 weken en 3 dagen 🙃 vind het toch bizar hoe dit zulke vergelijkbare momenten zijn

9 dagen geleden

Vermoed dat wij er ook in zitten, vandaag zo veel huilen en niet willen slapen. Ze is vandaag precies 4 weken.

9 dagen geleden

Hier ook denk ik.. 4 weken, 5 dagen

8 dagen geleden

Ik denk hier ook, volgens de oei ik groep app zou ze eruit zijn maar ze is sinds gisteren stuk onrustiger en slaapt heel weinig overdag.. Vandaag ook meer huilerig..

8 dagen geleden

Reactie op tes manuaal

Ik denk hier ook, volgens de oei ik groep app zou ze eruit zijn maar ze is ...
4+3 is ze vandaag!

8 dagen geleden

Denk dat wij m hier ook hebben gehad afgelopen maandag. Heel de dag jengelen en zeuren als ie in de box lag en bij mij knuffelen was t goed. Dinsdags ook nog een beetje, maar vandaag gaat t alweer n stuk beter. Hij is nu 4 weken en 4 dagen

5 dagen geleden

Wij zitten er sinds een deze dagen in. Wat heftig! Vannacht om het uur wakker of überhaupt niet willen slapen. Behoorlijk pittig en was vergeten dat dit sprong 1 kan zijn. Hadden in ons hoofd rond 6 weken huilpiek. Maar alles over sprong 1 klopt bij ons kindje. Lees bij jullie dat het paar dagen geleden als is begonnen. Hoe is het nu?

4 dagen geleden

Reactie op H1994

Wij zitten er sinds een deze dagen in. Wat heftig! Vannacht om het uur wakk ...
Is je kindje later geboren dan de uitgerekende datum? Want voor sprongen en ontwikkelingen moet je de uitgerekende datum aanhouden niet de geboortedatum

4 dagen geleden

Hier hetzelfde sinds 3 dagen.. 5 weken + 5 dagen oud. Is 8 okt geboren, was 20 okt uitgerekend. Dus volgens de Oei ik groei app zou sprong 1 pas over 3 dagen komen.. Is niet te hopen🙈. We dachten eerst dat het door krampjes kwam. Ook volgens mij. Maar veel huilen, overstrekken, overdag niet willen slapen. En hierdoor ook z'n voedritme in de war. Radeloos word je ervan 🥹. Op een gegeven moment weet je echt niet meer wat er nou is. En hij zelf ook niet. Zo zielig 🥲

4 dagen geleden

Reactie op tompouce

Is je kindje later geboren dan de uitgerekende datum? Want voor sprongen en ...
Ja hij is 1 week te laat. Als ik de uitgerekende datum aanhoud kom ik uit op 6 weken