12 Reacties

13 dagen geleden

Die van ons heeft dit ook en hij krijgt ook borstvoeding, hij is van 30 oktober. Wij hielden hem juist zoveel mogelijk plat en dan was het minder. Nu gaat het ook steeds beter als we hem recht op houden. Heb ook wel het idee dat hij te veel en te snel drinkt

13 dagen geleden

Je kan nog proberen om na t voeden hem minimaal een half uur rechtop te houden.

13 dagen geleden

Reactie op KimmyJax

Die van ons heeft dit ook en hij krijgt ook borstvoeding, hij is van 30 okt ...
Ah ja, als wij hem plat leggen bijv in bed dan spuugt die alsnog alles onder 😩, te snel drinken herken ik ook, morgen komt de lactatiekundige ik hoop dat zij ook wat tips heeft wat betreft het spugen want je word er moedeloos van

13 dagen geleden

Reactie op Liana92

Je kan nog proberen om na t voeden hem minimaal een half uur rechtop te hou ...
Oke dat ga ik proberen

13 dagen geleden

Reactie op Abietje

Ah ja, als wij hem plat leggen bijv in bed dan spuugt die alsnog alles onde ...
Oh ben benieuwd wat zij zeggen! Wij hebben vrijdag een afspraak bij de kinderarts om alles even te bespreken

13 dagen geleden

Reactie op KimmyJax

Oh ben benieuwd wat zij zeggen! Wij hebben vrijdag een afspraak bij de kind ...
Dat is ook fijn, hopelijk geeft die jullie ook nog goede adviezen en heb je er wat aan 😊

13 dagen geleden

Die van ons heeft/had dat ook nu nog soms. Wij geven fles voeding dus dat is al anders.. maar wij hebben heel wat flesjes moeten testen.. wij doen pauzeren tussendoor, dan laten we hem eerst even liggen om hem vervolgens even een beertje te laten nemen. Dan verder met de fles en hierna precies het zelfde en nog een half uur recht op.. misschien kan je hem eerst even laten liggen en dan boeren..

13 dagen geleden

Reactie op ddaannn

Die van ons heeft/had dat ook nu nog soms. Wij geven fles voeding dus dat i ...
Ja dat even laten liggen voor het boeren doen we idd al op advies van kraamzorg, helaas spuugt die dan na het boeren alsnog alles onder 😩 pauzeren tussendoor is nog iets wat we kunnen proberen

13 dagen geleden

Reactie op Abietje

Ja dat even laten liggen voor het boeren doen we idd al op advies van kraam ...
Ja dat pauzeren werkt bij ons echt enorm.. ik heb hier ook een gulzige drinker met enorme zuigkracht dus ook de kleinste speen drinkt hij enorm snel leeg.. we zijn wel iets langer bezig maar het spugen was zo zielig..

13 dagen geleden

Reactie op ddaannn

Ja dat pauzeren werkt bij ons echt enorm.. ik heb hier ook een gulzige drin ...
Ik ga dat echt proberen! Bedankt voor de tip

13 dagen geleden

Hier ook trial & error. Hadden het ook bij ons eerste kindje. Geen andere tips dan die al gegeven zijn, die werken het beste. Langzaamaan wordt het beter maar heeft ook tijd nodig helaas! Wij doen standaard een slabbetje om tijdens (en na) het voeden. Scheelt ZO veel verschonen! Deze slabbetjes van Lässig zijn top, lekken niet door en passen goed bij de kleintjes: https://www.bol.com/nl/p/lassig-slabbetje-5-stuks-little-forest-fox-3-tot-18-maanden/9300000070138027?referrer=socialshare_pdp_androidapp

13 dagen geleden

Reactie op Vieve155

Hier ook trial & error. Hadden het ook bij ons eerste kindje. Geen ande ...
Goede! Dat kan ik ook eens doen